Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Har vert svimmel de siste 4 dagene :/

Jooose

Anbefalte innlegg

Hei.

Fredag til lørdag var jeg på lan. Omtrent klokka 4 om natten ble jeg plutselig fryktelig svimmel. Jeg gikk å spiste noe siden jeg ikke hadde spist annet enn to mr. lee den dagen og jeg drakk 4 flasker med vann siden jeg hadde drokke en del cola og Red Bull osv..

Jeg gikk og la meg siden det ikke ble noe bedre. Jeg sto opp igjen klokken 8 og spilte. Klokka 3 måtte jeg hjem, så min mor hentet meg der ute. Da jeg kom hjem gikk jeg og la meg etter jeg hadde drokke en del vann. Så ble jeg vekket igjen klokken 8 fordi vi skulle spise.

Jeg spilte litt den natten også, men jeg var fortsatt svimmel!

Nå, 4 dager etterpå har jeg spist og drokke mye fordi jeg trodde kanskje det kunne være at jeg var svimmel pga det. Men etter 4 dager tviler jeg litt.

Svimlingen går ikke runt som vanlig, men heller at jeg er veldig ufokusert og hvis folk snakker til meg har jeg lett for å overse det. Det virker også som om at jeg mister dybdesynet ofte. At alt går i ett liksom.

Burde jeg få skjekket det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan vel være det at du har spist så lite og sovet dårlig. Fokusering og konsentrasjon er vel det første som rammes av slikt. Men det skader aldri å gå til legen nei. Bra du gjør det.

En form for vitamin-mangel kan det nok også være. Få legen til å ta blodprøve om han ikke gjør det av egen vilje. Alltid kjekt å få litt info om blodnivåer :)

Lenke til kommentar

Medlem på Volvat, hehe.

Alt var fint. Han skjekket ørene, øynene, hjertet, lunge og tok en blodprøve. Er mest sannsynlig ett virus på balansenerven. Hvis det ikke gir seg må jeg ta bilder av hodet og litt mer avanserte tester ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...