Diskutant Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Beklager, nå kommer du nok til å ende opp arbeidsledig med 13 katter, og du kommer til å søke om bostøtte fra NAV, men heller ikke de kommer til å hjelpe deg, hvis du skulket en hel time.. Du er nok fortapt, broder.. Lenke til kommentar
Neckrick Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 Notelitten: LOL Diskutant : Hehe.. Lindholm: Men da lurer jeg på hvordan læreren reagerer på det..jeg vil heller ikke si det foran vennene mine de vil le seg skakk hjæl. I flere uker. Jeg tror jeg burde skamme meg Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) De har ærlig talt en elendig sans for humor om de ler i flere i uker av noe slikt. Hva med å ikke ta seg selv så ufattelig høytidelig og heller le litt av seg selv? Det gjør hverdagen så mye lettere. Endret 13. oktober 2010 av Horrorbyte Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Notelitten: LOL Diskutant : Hehe.. Lindholm: Men da lurer jeg på hvordan læreren reagerer på det..jeg vil heller ikke si det foran vennene mine de vil le seg skakk hjæl. I flere uker. Jeg tror jeg burde skamme meg Et par timer/dager fravær på ungs. har ikke noe å si senere i livet. Ta det rolig =) Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Med det nye regelverket så vil ikke noen se forskjell på om du skulket den timen eller måtte til legen. På vitnemålet altså 2 Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 går selv i 9. klasse og ville sagt det som det var Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Ey, det er 9 klasse, har ingen ting å si videre. Vil absulut råde deg til å skulke mens du kan. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Vil absulut råde deg til å skulke mens du kan. Skal vi prøve å holde oss seriøse så jeg slipper å slette innlegg? Bra. Husk at dette ikke er Offtopic-kategorien, det er Jobb og utdanning. Vi forventer en viss grad av seriøsitet. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå