Neckrick Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hei, Jeg har kjempe dårlig samvittighet idag, jeg går i 9.klasse. Vi hadde gym..så etterpå glemte jeg siste timen og gikk hjem som om ingenting hadde skjedd..hjemme fikk jeg vite at jeg slutta litt for tidlig idag, og nå sitter jeg her med dårlig samvittighe, hVA SKAL JEG GJØRE :| Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Ingenting? Du får ikke annet en en anmerkning, og sitter ikke i fare Bare vær mer oppmerksom til neste gang. Du må da ha fått med deg at du var helt alene på skoleplassen? Endret 13. oktober 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Neckrick Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Ja, men, imorgen blir jeg sikkert erta på skolen Detter er første gang jeg har "skulka" edit: ja jeg var helt alene. Endret 13. oktober 2010 av Slund Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Du blir ikke mobbet. Så absolutt ikke. Du skulket jo heller ikke med vilje. Si at du følte deg dårlig? Vondt i hodet f.eks, og dro hjem. Lenke til kommentar
Neckrick Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Du blir ikke mobbet. Så absolutt ikke. Du skulket jo heller ikke med vilje. Si at du følte deg dårlig? Vondt i hodet f.eks, og dro hjem. Ok, skal jeg si det til læreren også? edit: det passer sikkert kjempe bra fordi alle ble slitne etter gymmen. Endret 13. oktober 2010 av Slund Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Ha med melding, eller bare si at du følte deg dårlig. Kan hende lærer spør om melding, men er vært å prøve Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Vær ærlig. Si at du glemte deg. Det er ingen hensikt i å lyve. 1 Lenke til kommentar
Neckrick Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 OMG, om han/hun spør etter melding er jeg ferdig :|, og dette blir tatt på konferanse timen :| Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 OMG, om han/hun spør etter melding er jeg ferdig :|, og dette blir tatt på konferanse timen :| Du går i 9ende klasse, om du blir tatt, har dette jo ingen konsekvenser for din fremtid. Det er vell til neste år du bør passe på litt bedre, dette kommer vell ikke på vitnemålet en gang. Si til foreldrene dine at du glemte at du hadde siste time, da er du kvitt saken allerede. Lenke til kommentar
Neckrick Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 Jo..dette blir fravær og kommer på vitnemål i tiende..har dere ikke hørt den nye reglen..Vet ihvertfall at den gjelder i Oslo..Uansett du går i 8, 9 blir dette lagt til..det vil stå en liste med fravær..ved siden av vil det stå.."Tellende".."Skulk" ..osv Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg har aldri hatt behov for å vise mitt vitnemål fra 10ende til noen. Én skulkdag har ingenting å si. PS: Er du hjemme nå eller på skolen? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Ro deg ned mann. Dette er ikke noe problem. Lenke til kommentar
Neckrick Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg har aldri hatt behov for å vise mitt vitnemål fra 10ende til noen. Én skulkdag har ingenting å si. PS: Er du hjemme nå eller på skolen? Er hjemme..skulka 1 time.(45min) Lenke til kommentar
Neckrick Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 Har dere noen oppmuntrene ord som en mann sa en gang.. Som for eksempel: "Pure and simple, any person who is enjoying life is a success." William Feather Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 "Fullfør vidaregåande, og legg grunnskulevitnemålet i ein skuff. Du vil aldri ha behov for det igjen." enixitan Lenke til kommentar
hr_krabbe Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) "Hadde jeg visst hvor lite vitnemål fra ungdomskolen har å si, hadde jeg skulket oftere." -Hr_krabbe Endret 13. oktober 2010 av hr_krabbe Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hei, Jeg har kjempe dårlig samvittighet idag, jeg går i 9.klasse. Vi hadde gym..så etterpå glemte jeg siste timen og gikk hjem som om ingenting hadde skjedd..hjemme fikk jeg vite at jeg slutta litt for tidlig idag, og nå sitter jeg her med dårlig samvittighe, hVA SKAL JEG GJØRE :| Det er ikke noe du kan gjøre. Hele din akademiske karriere er i ruiner. Det er ingen skoler eller universiteter som aksepterer folk som har skulket! 6 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hei, Jeg har kjempe dårlig samvittighet idag, jeg går i 9.klasse. Vi hadde gym..så etterpå glemte jeg siste timen og gikk hjem som om ingenting hadde skjedd..hjemme fikk jeg vite at jeg slutta litt for tidlig idag, og nå sitter jeg her med dårlig samvittighe, hVA SKAL JEG GJØRE :| Det er ikke noe du kan gjøre. Hele din akademiske karriere er i ruiner. Det er ingen skoler eller universiteter som aksepterer folk som har skulket! Arbeidsgiver: Så jeg ser du skulket en hel time i 9-ende klasse, da har du ingenting her å gjøre, kom deg ut herfra. Vi vil ikke ha noen unnasluntring her vet du! 4 Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Maken til overdramatisering. Det har absolutt ingenting å si. Jeg har ikke engang sett på vitnemålet mitt etter at jeg gikk ut av ungdomsskolen. Det støver ned et sted, og slik vil det bli værende. Lenke til kommentar
BreakingLindholm Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Si at du rett og slett glemte det. Du får en annmerking, det er vel ikke så farlig? Shit happens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå