Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Glemte siste time ("Skulk")

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har kjempe dårlig samvittighet idag, jeg går i 9.klasse.

Vi hadde gym..så etterpå glemte jeg siste timen og gikk hjem som om ingenting hadde skjedd..hjemme fikk jeg vite at jeg slutta litt for tidlig idag, og nå sitter jeg her med dårlig samvittighe, hVA SKAL JEG GJØRE :|

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du blir ikke mobbet. Så absolutt ikke.

Du skulket jo heller ikke med vilje. Si at du følte deg dårlig?

Vondt i hodet f.eks, og dro hjem.

Ok, skal jeg si det til læreren også?

edit: det passer sikkert kjempe bra fordi alle ble slitne etter gymmen.

Endret av Slund
Lenke til kommentar

OMG, om han/hun spør etter melding er jeg ferdig :|, og dette blir tatt på konferanse timen :| :(

Du går i 9ende klasse, om du blir tatt, har dette jo ingen konsekvenser for din fremtid. Det er vell til neste år du bør passe på litt bedre, dette kommer vell ikke på vitnemålet en gang.

Si til foreldrene dine at du glemte at du hadde siste time, da er du kvitt saken allerede.

Lenke til kommentar

Jo..dette blir fravær og kommer på vitnemål i tiende..har dere ikke hørt den nye reglen..Vet ihvertfall at den gjelder i Oslo..Uansett du går i 8, 9 blir dette lagt til..det vil stå en liste med fravær..ved siden av vil det stå.."Tellende".."Skulk" ..osv

Lenke til kommentar

Hei,

Vi hadde gym..så etterpå glemte jeg siste timen og gikk hjem som om ingenting hadde skjedd..hjemme fikk jeg vite at jeg slutta litt for tidlig idag, og nå sitter jeg her med dårlig samvittighe, hVA SKAL JEG GJØRE :|

Det er ikke noe du kan gjøre. Hele din akademiske karriere er i ruiner. Det er ingen skoler eller universiteter som aksepterer folk som har skulket!

:ph34r:

• Liker 6
Lenke til kommentar

Hei,

Det er ikke noe du kan gjøre. Hele din akademiske karriere er i ruiner. Det er ingen skoler eller universiteter som aksepterer folk som har skulket!

:ph34r:

Arbeidsgiver: Så jeg ser du skulket en hel time i 9-ende klasse, da har du ingenting her å gjøre, kom deg ut herfra. Vi vil ikke ha noen unnasluntring her vet du!
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...