oleost Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hei. Jeg som mange andre har PCen no koblet opp til TVen, det er negativt er jo når en skal spille, blir en sittende i sofaen er det ofte litt for langt unna, itillegg til at en ikke sitter noe godt med tanke på mus og tastatur. Det er da jeg lurer på om noen at sett en stol som har intrigert bord, slik at det er plass til mus og tastatur? Hadde vert ganske alright og ha noe en kunne tatt frem når en skal spille. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Er det ikke bare å lage en selv? Det enkleste er vel å lage et lite bord som passer til stolen, så du kan ta det av når du ikke bruker det. Lenke til kommentar
oleost Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 Er ikke alltids like lett å lage ting sjølv. Hvertfall ikke vist det skal få aksept hos sin bedre halvdel. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Den originale er jo den beste: Lenke til kommentar
lair Skrevet 28. januar 2020 Del Skrevet 28. januar 2020 Kom du over et bra alternativ? Jeg er nå i samme båt. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 28. januar 2020 Del Skrevet 28. januar 2020 Har lekt med tanken om å designe noen spesialmøbler til dette formålet. Foreløpig bruker jeg boksen jeg fikk get-dekoderen i, fungerer perfekt. Eller stor tung bok på armlenet, så godt det lar seg gjøre. Med musematte, selvsagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå