cocopara Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Sluttet med antivirus for lenge siden. Har ikke hatt virus, trojaner, keylogger eller liknende heller. Blir pc'en din infisert er det nesten altid din egen feil og ofte kan ikke et antivirus program hjelpe deg. Et antivirusprogram burde være siste forsvarslinje, ikke første slik mange behandler det som. Om du ikke har det, hvordan vet du at du ikke har hatt virus? Ingen mistenkelig oppførsel. Formaterer relativt ofte. Bruker firefox med adblock og flashgot. I tillegg laster jeg ned et par forskjellige antivirus og antspyware programmer en skjelden gang hvis jeg mistenker noe. Aldri funnet noe som helst. Så lenge man bruker hodet vil det ikke være et problem. Det er litt synd at du er uviten om handlingene et virus kan gjøre. Desverre så tar det ikke lang tid før man lager et virus som ikke kan bli funnet på en stund. Formateringen har nok mye og si på om du har hatt virus eller ei, hvorfor formaterer du ofte forresten?, kjør et par gode programmer og da holder PCen seg fin. Jeg tviler sterkt på at jeg trenger noen opplæring ifra deg. Bra det. Men siden du ikke skjønner at de fleste anti virus program kan ha en jævlig jobb med og fjerne rootkits som forøvrig ikke merkes av den normale bruker så kan du tro du er helt trygg. Du trenger ikke bloate PC'n din heller. Bare ha et deaktivert HIPS program mens du laster ned filer du ikke er helt sikker på . Jeg for en som ikke alltid er så forsiktig tar ikke sjansen på og laste ned programmer jeg ikke kjenner til . Men du kan nok være mye mer forsiktig en meg og da er vel behovet for tilstedeværelsen til AV mindre. Sluttet med antivirus for lenge siden. Har ikke hatt virus, trojaner, keylogger eller liknende heller. Blir pc'en din infisert er det nesten altid din egen feil og ofte kan ikke et antivirus program hjelpe deg. Et antivirusprogram burde være siste forsvarslinje, ikke første slik mange behandler det som. Om du ikke har det, hvordan vet du at du ikke har hatt virus? Ingen mistenkelig oppførsel. Formaterer relativt ofte. Bruker firefox med adblock og flashgot. I tillegg laster jeg ned et par forskjellige antivirus og antspyware programmer en skjelden gang hvis jeg mistenker noe. Aldri funnet noe som helst. Så lenge man bruker hodet vil det ikke være et problem. Det er litt synd at du er uviten om handlingene et virus kan gjøre. Desverre så tar det ikke lang tid før man lager et virus som ikke kan bli funnet på en stund. Formateringen har nok mye og si på om du har hatt virus eller ei, hvorfor formaterer du ofte forresten?, kjør et par gode programmer og da holder PCen seg fin. Jeg tviler sterkt på at jeg trenger noen opplæring ifra deg. Bra det. Men siden du ikke skjønner at de fleste anti virus program kan ha en jævlig jobb med og fjerne rootkits som forøvrig ikke merkes av den normale bruker så kan du tro du er helt trygg. Du trenger ikke bloate PC'n din heller. Bare ha et deaktivert HIPS program mens du laster ned filer du ikke er helt sikker på . Jeg for en som ikke alltid er så forsiktig tar ikke sjansen på og laste ned programmer jeg ikke kjenner til . Men du kan nok være mye mer forsiktig en meg og da er vel behovet for tilstedeværelsen til AV mindre. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Sluttet med antivirus for lenge siden. Har ikke hatt virus, trojaner, keylogger eller liknende heller. Blir pc'en din infisert er det nesten altid din egen feil og ofte kan ikke et antivirus program hjelpe deg. Et antivirusprogram burde være siste forsvarslinje, ikke første slik mange behandler det som. Om du ikke har det, hvordan vet du at du ikke har hatt virus? Ingen mistenkelig oppførsel. Formaterer relativt ofte. Bruker firefox med adblock og flashgot. I tillegg laster jeg ned et par forskjellige antivirus og antspyware programmer en skjelden gang hvis jeg mistenker noe. Aldri funnet noe som helst. Så lenge man bruker hodet vil det ikke være et problem. Det er litt synd at du er uviten om handlingene et virus kan gjøre. Desverre så tar det ikke lang tid før man lager et virus som ikke kan bli funnet på en stund. Formateringen har nok mye og si på om du har hatt virus eller ei, hvorfor formaterer du ofte forresten?, kjør et par gode programmer og da holder PCen seg fin. Jeg tviler sterkt på at jeg trenger noen opplæring ifra deg. Bra det. Men siden du ikke skjønner at de fleste anti virus program kan ha en jævlig jobb med og fjerne rootkits som forøvrig ikke merkes av den normale bruker så kan du tro du er helt trygg. Du trenger ikke bloate PC'n din heller. Bare ha et deaktivert HIPS program mens du laster ned filer du ikke er helt sikker på . Jeg for en som ikke alltid er så forsiktig tar ikke sjansen på og laste ned programmer jeg ikke kjenner til . Men du kan nok være mye mer forsiktig en meg og da er vel behovet for tilstedeværelsen til AV mindre. Sluttet med antivirus for lenge siden. Har ikke hatt virus, trojaner, keylogger eller liknende heller. Blir pc'en din infisert er det nesten altid din egen feil og ofte kan ikke et antivirus program hjelpe deg. Et antivirusprogram burde være siste forsvarslinje, ikke første slik mange behandler det som. Om du ikke har det, hvordan vet du at du ikke har hatt virus? Ingen mistenkelig oppførsel. Formaterer relativt ofte. Bruker firefox med adblock og flashgot. I tillegg laster jeg ned et par forskjellige antivirus og antspyware programmer en skjelden gang hvis jeg mistenker noe. Aldri funnet noe som helst. Så lenge man bruker hodet vil det ikke være et problem. Det er litt synd at du er uviten om handlingene et virus kan gjøre. Desverre så tar det ikke lang tid før man lager et virus som ikke kan bli funnet på en stund. Formateringen har nok mye og si på om du har hatt virus eller ei, hvorfor formaterer du ofte forresten?, kjør et par gode programmer og da holder PCen seg fin. Jeg tviler sterkt på at jeg trenger noen opplæring ifra deg. Bra det. Men siden du ikke skjønner at de fleste anti virus program kan ha en jævlig jobb med og fjerne rootkits som forøvrig ikke merkes av den normale bruker så kan du tro du er helt trygg. Du trenger ikke bloate PC'n din heller. Bare ha et deaktivert HIPS program mens du laster ned filer du ikke er helt sikker på . Jeg for en som ikke alltid er så forsiktig tar ikke sjansen på og laste ned programmer jeg ikke kjenner til . Men du kan nok være mye mer forsiktig en meg og da er vel behovet for tilstedeværelsen til AV mindre. Jeg laster som sagt ned en form for sjekk en sjelden gang, men i de aller fleste tilfeller holder det å være kritisk til det man laster ned. Jeg har liten tolmodighet for popups som spør meg om tillatelse til å utføre handlinger selv om det bare er for korte perioder. Jeg har dog brukt sandboxie et par ganger hvis jeg har hentet programmer fra kilder jeg ikke stoler på. Lenke til kommentar
Aritase Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hei, jeg er en av de som har fått virkningen av denne alvorlige feilen. Etter jeg lastet ned AVG 2011 har internett gått virkelig sakte. Å streame et youtube-klipp, er som å ta i bruk modem igjen. Avinstallerte AVG etter jeg leste denne linken, da økte hastigheten til normal igjen, men noen timer etter var det tilbake til "modem". Nå har internett vært så sent i flere dager på denne dataen. Andre datamaskiner funker helt normalt, jeg får også opna internettsider, og youtubeklipp raskere over min android mobil. Noen som kan hjelpe meg ut her? Har sendt mail til AVG, men har ikke fått svar, sendte på fredag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå