Gå til innhold

Dårlig erfaring med kjøp av mobil hos telenor


PreN

Anbefalte innlegg

Kjøpte mobil på nettbutikken til djuice/telenor.

 

Mobilen var på reparasjon fire ganger. Sendte den derfor inn til reklamasjon:

 

Nytt serviceoppdrag 2010-08-31

Forhåndsregistrert 2010-08-31

Verksted: Mottat 2010-09-02

Verksted: Midlertidig forsinkelse 2010-09-03

Intern analyse 2010-09-10

Avsluttet i butikken 2010-09-21

Verksted: Venter på deler 2010-09-21

 

For det første var det en midlertidig forsinkelse i 14 dager (ikke 7 som det står over). Reklamasjonen er godkjent, og jeg venter på pengene. Disse har jeg enda ikke fått. Ringer til kundeservice, men de gjør ingenting.

Endret av PreN
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Oppdatering: 30.10.2010 og jeg har enda ikke fått pengene mine. Servicestedet venter på ny salgspakke fra Sony Ericsson. Det er en utgått modell, så de får ikke ny. Jeg har sagt fra om dette til verkstedet (Jeg ringte til Sony Ericsson som bekreftet at det er utgått modell). Verkstedet sier at de kan kreditere Telenor, jeg ringte Telenor for 3 uker siden og sa fra om dette, de har ikke ringt verkstedet for å bli kreditert. Telenor lover hele tiden ting, men ingenting skjer. Jeg måtte selv ringe verkstedet og sony ericsson for å finne ut av problemet. Mobilen var forresten 14 dager på verkstedet for reparasjon selv når jeg hadde skrevet i rapporten at jeg ville reklamere. Måtte ringe inn og fortelle dem at jeg ville reklamere, selv om jeg skrev dette i servicerapporten.

Endret av PreN
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...