Lucho Gonzalez Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 før når jeg skulle legge til en sang ble den liksom med i Itunes biblioteket, men nå blir den kopiert, liksom med sine MB.. så den blir ikke avhenging av hvor jeg hente den fra.. hvis jeg har musikk på 6 GB er biblioteket også 6 GB.. jeg har ikke så mye ledig disk på pc'en før var hele biblioteket ca 900 MB.. og når jeg redigerte et eller ant så ble orginalen også redigert... men jeg lurte på om det er fordi den nye itunes 10 er sånn... hvis det er det så skal jeg bruke den gamle Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Lurer på det samme. Jeg har 60 GB med musikk (som ligger på ekstern HDD) som skal inn på iPoden. Kjedelig visst musikken må kopieres inn på den interne HDD-en og så slettes igjen manuelt etterpå. :S Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Dere kan selv forandre på innstillingene for hvordan iTunes behandler musikkfilene, slik at iTunes ikke kopierer eller flytter nye sanger dere legger til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå