Gå til innhold

hvordan kan jeg finne ut...?

Anbefalte innlegg

tenker og kjøpe meg et radeon 9500 pro, som jeg får for kun kr 1300,- dette er jo veldig billig, men jeg vet ikke om hovedkortet støtter dtte skjermkortet! hvordan kan jeg finne det ut, jeg vet ikke engang hvilket Hovedkort jeg har...! trenger hjelp her :roll: liksom, hva krever 9500 pro, av et hovedkort?

takker på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

brune-ha: sysandra? hvor får jeg tak i det? asså, PCn min ble kjøpt i 2000/2001 (tror jeg) hovedkortet ligegr vel på samme stadiet som resten av delene, 384 SDRam, 30 + 10 GB Hardisk, ATi Radeon Rage 128 Pro osv.. Asså, trenger ny pc :yes: men tenker og starte med dette skjermkortet :wink: hvordan finner jeg ut om jeg ahr AGP port, hva kan tyde på at jeg HAR det?

Lenke til kommentar

tusen takk, dere. jeg har nå surra litt rundt i BIOS for og finne info, der ****** jeg "AGP 4X Enabled" støtter radeon 9500 pro AGP 4x? og bare for og si det, så ****** jeg oxo ut at tempraturen på pcn lå på 47/48 grader ^^

det kan umulig være sunt?

Lenke til kommentar
hvordan finner jeg ut om jeg ahr AGP port, hva kan tyde på at jeg HAR det?

Åpne pcen og se etter en brun slot som står over de hvite pci slotene på hk. den brune er agp porten

Hvis du ikke greier å se noen brun slot pga at det er for mørkt...slå på lys, eller les i manualen til hovedkortet

Lenke til kommentar
tusen takk, dere. jeg har nå surra litt rundt i BIOS for og finne info, der kjøss jeg "AGP 4X Enabled" støtter radeon 9500 pro AGP 4x? og bare for og si det, så kjøss jeg oxo ut at tempraturen på pcn lå på 47/48 grader ^^

det kan umulig være sunt?

Det er bare sunt , jeg kjenner en kar hvis cpu lå på 86 grader... IDLE!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...