Gå til innhold

Tek.no og Mediehuset Digital fusjonerer

Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Velvel, dette blir spennende hvertfall!

Leste noen lekte med tanken på at de stedene hvor vi får dobbelt opp av nettsteder så kan et fokusere på nyheter, mens det andre tar for seg grundigere guider og lignende. Kan ikke si jeg missliker tanken hvertfall :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hva kommer til å skje med gamer.no og spillverket? Blir det slått sammen under gamer.no?

Dette er en av de tingene vi kommer til å sette oss ned og finne ut av i tiden fremover. Det som er sikkert nå er at alle ansatte i spillredaksjonene er sikret jobb i den nye storsatsingen.

Denne fusjonen er utelukkende en svært positiv nyhet. Jeg har snakket med flere gamle kolleger i Edda denne uka, og det er virkelig god stemning nå. Dette oppleves som en fantastisk reunion for veldig mange. Nå gjenforenes de som skapte Hardware-nettverket med ny, frisk kompetanse som har kommet til de siste årene. Målet er å utvikle et knallsterkt miljø, som skal lage et totalprodukt som blir helt enestående norsk sammenheng. Leserne har all grunn til å glede seg, dette kommer til å bli enormt bra.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Flere sider om "det samme" gir jo større rom for markedssegmentering. Men det er vel sansynlig at en side eller tre vil forsvinne etter hvert. Jeg tror kanskje spillverket blir en av de første.

Har og forhåpninger om at kvaliteten på hw.no går litt opp og at alle facebook-"nyhetene" kan stikke til en av de andre sidene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...