RBK4EVER Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 koster det mer å sende sms fra/til utlandet? er det forskjellig kanskje..? hva koster det å sende fra eller til sverige? Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Tror det skal være lik pris,men er ikke sikker.Andre som vet? Lenke til kommentar
e[ca] Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 I sverige er det vel tilnærmet lik pris. Det avhenger av nettoperatør.. vet at det koster ca. 1,- kr å motta sms, og 2,5,- kr å sende sms i Spania.. dyre greier! Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Det er ikke noe dyrene og sende til utlandet... (Tror det et et par land i verden det faktisk koster og motta) Men det å sende varierer fra land til land. Da må du sjekke på operatøren sine nettsider, og så sjekke prisene i utlandet der... Lenke til kommentar
Tjessem Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Jeg skulle tro at prisen for å sende en sms i Spania var 3.50 kr Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Å sende TIL et land koster ikke noe mer. Det er fordi du kan ikke belastes for hvor mobilen er. Men personen som du sendte til som er i utlandet må da betale mellomlegget. Sender sms ganske ofte til en venn av meg som bor i Florida. Koster ikke meg noe mer enn vanlig, men han må betale 10 cent eller noe for hver melding han mottar fra meg. Samme er det jo med samtaler. Ikke du som må betale hvis du ringer til en mobil som er i utlandet. Personen som har mobilen i utlandet som betaler. Lenke til kommentar
tjoo.. Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Fra sverge mener jeg det koster noe over 2 kr. Å mota koster ingen ting. Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Jeg har netcom kontant å var i danmark, tyskland, frankrike og spania i år. I danmark husker jeg ikke hvor mye det koster, kan ha vært 5 kr, men i frankrike, spania og tyskland var det ihvertfall 5 kr for å sende sms.. jeg mottok sms gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå