Cuneax Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Kevin Smith prøver seg på buddy cop-sjangeren. Les mer Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Litt seint å komme med den nå? Uansett bra anmeldelse EDIT: Ah, den ble jo utgitt i dag, sorry. Endret 13. oktober 2010 av Bimmerfan 2 Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Flere enn meg som har sett den for lenge siden ja... Filmen er helt genial, ikke den smarteste filmen, men er blant de morsomste. Anbefales. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Som stooor Kevin Smith fan så hadde jeg ønska at han holdt seg borte fra dette prosjektet. Jeg var på Q&A med Kevin Smith i New York og da prata han om det mange hadde lurt på. Hvorfor han plutselig hadde valgt å gå bort fra å skrive filmen selv til å ta på seg en big budget film. "Simpelt" svarte han, jeg trenger pengene og kan ikke drive å leke slik jeg gjorde før. Og jeg føler at det svaret hans viser tydelig igjen i filmen som blir ufattelig dum til tider, men ikke på en jay and silent bob måte. Bare teit rett og slett. Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Drit bra film da, men var da vel 2-3 måneder siden jeg så den (mulig litt overdrevet, eller?). Kjedet meg ikke ett sekund under filmen, spesielt siden jeg er stor fan av Bruce Willis Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 God anmeldelse. Definitivt den dårligste Kevin Smith filmen. De få gangene den er bra, er de få gangene man kan se at det er Kevin Smith som har dyttet inn sine ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg