Gjest guttusikker Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hei alle sammen Jeg skriver som gjest siden dama mi er innom forumet her og leser... Ei vennine av meg er bifil, så det jeg lurer på er om det er noen måte å se om venninen min liker dama mi, jeg er selfølgelig mann hehe... Vil ikke miste dama mi bare så det er sagt Mvh gjest Lenke til kommentar
Populært innlegg The Hoff Skrevet 13. oktober 2010 Populært innlegg Del Skrevet 13. oktober 2010 Foreslå trekant! 13 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Aldri før har jeg sett en mer passende avatar. Endret 13. oktober 2010 av KongKake 8 Lenke til kommentar
fiolett Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 hehe helt enig ^ er dama de bifil? Kjenner ikke dama de, men vis hun ikke er bifil kan der bare være nysgjerrighet, vis du synes de flørter. Jeg synes det er kjekt å flørte med jenter uten at jeg vil noe mer enn flørting Vet ikke hvordan tegn du skal se etter, smarteste er å spørre:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå