Substitute Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg ønsker en stillegående kjøler av god kvalitet til i7 950 på Asus Sabertooth X58 hovedkort. Jeg kommer ikke til å overklokke. Fint hvis kjøleren er lett å montere. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 Har lurt litt på Noctua NH-C12P SE14 CPU Kjøler. Noen som har prøvd denne? Tenkte at siden Lian Li PC-P50BSCAND har hull i siden så var det lurt å ha en vifte som blåste rett opp og ut/inn slik at det ble god kjøling direkte utenfra på prosessor. Ser ut som et godt kjøp. Håper at det er plass på hovedkortet når jeg fuller opp RAM sporene. Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 hvis du ikke skal overklokke trenger du vel ikke en kjøler til 700? men det er kansje greit å kjøpe en bra en med en gang sånn i tilfelle du kommer til å ville overklokke senere Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 hvis du ikke skal overklokke trenger du vel ikke en kjøler til 700? men det er kansje greit å kjøpe en bra en med en gang sånn i tilfelle du kommer til å ville overklokke senere Tenker at kvalitet varer lengst, greit å ha en skikkelig, en kjølig prosessor er en stabil prosessor. Stock kjølerne støyer kanskje også mer. Store vifter surrer sakte, så tenkte det var en god ide... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå