Orbitz Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 har tenkt å kjøpe: Hydor L20 Swiftech AMD MCW5000-A Swiftech MCW50 GPU Cooler Danger Den -Z-Chip Chipset Cooler Bay Reservoir Blue UV Dye 2 Maxxpert Radiator Artic Silver III Dette blir omtrent 2000 kroner... Whatever, kan jeg høre noen kommentarer om dette settet? Lenke til kommentar
icecube Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 hva med slanger, slange klemmere, nipler. hvet ikke om du trenger nipler er ikke kjent med det du har valgt men ser greit ut. Lenke til kommentar
Orbitz Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 Ja, jeg er klar over at jeg må ha slanger, slangeklemmer og alt det! Men jeg bare lurer på om delene er bra... Har ikke hørt så mye om den radiatoren, men det var den eneste radiatoren de hadde... Er den bra? Lenke til kommentar
oBoN Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 hva med waterchil det er mye for penga og funker bra da !!!! lite modding som trenges ser bra ut og !! Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Delene er helt kurrante Swiftech er kjent for kvalitet. Lenke til kommentar
Orbitz Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 Hvilken type slange skal jeg bruke på den radiatoren? :oops: Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 kor får man kjøpt blå UV dye da? Skal du bestille fra www.xoxide.com? Lenke til kommentar
gixer Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Den radiatoren er vist en av de beste man kan få tak i. Det eneste som er litt kjipt er størrelsen på saken. Den er for liten for 2 stk 120mm vifter, men for stor for én 120mm vifte. Har sett at folk løser det med å bruke én 120mm vifte og to 80mm vifter. Det finnes en test av den på OCShoot.no EDIT: Ser i testen at de bruker 4 stk 80mm vifter.. sikkert en grei måte å løse det på :wink: Lenke til kommentar
Orbitz Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 Ja det er fra Xoxide, jeg sender bare pakken til tanten min så slipper jeg TAX og ganske mye porto Og det er ikke den radiatoren de viser på Ocshoot! ca. 2000 kr er jo bra pris for: CPU, GPU og Chipset cooler, og en pumpe med reservoir og 2 stk av maxxpert radiator! Radiatoren ligner på den fra MP, Maxxxpert MONO, eller noe sånt Har ennå ikke fått vite hviken type slange jeg skal bruke, omtrent skal hele systemet gå på 1/2" slanger, så bruker jeg Y-Splitter til å paralell koble radiatorene, men jeg vet ikke helt hvilken slange jeg skal bruke på radiatoren... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Den radiatoren er vist en av de beste man kan få tak i. Det eneste som er litt kjipt er størrelsen på saken. Den er for liten for 2 stk 120mm vifter, men for stor for én 120mm vifte. Har sett at folk løser det med å bruke én 120mm vifte og to 80mm vifter. Det finnes en test av den på OCShoot.no EDIT: Ser i testen at de bruker 4 stk 80mm vifter.. sikkert en grei måte å løse det på :wink: jeg tror du blander Maxxxpert med Maxperf radiator her :-? Lenke til kommentar
gixer Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Den radiatoren er vist en av de beste man kan få tak i. Det eneste som er litt kjipt er størrelsen på saken. Den er for liten for 2 stk 120mm vifter, men for stor for én 120mm vifte. Har sett at folk løser det med å bruke én 120mm vifte og to 80mm vifter. Det finnes en test av den på OCShoot.no EDIT: Ser i testen at de bruker 4 stk 80mm vifter.. sikkert en grei måte å løse det på :wink: jeg tror du blander Maxxxpert med Maxperf radiator her :-? Doh, doh, doh!!! :oops: Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 har tenkt å kjøpe: Hydor L20 Swiftech AMD MCW5000-A Swiftech MCW50 GPU Cooler Danger Den -Z-Chip Chipset Cooler Bay Reservoir Blue UV Dye 2 Maxxpert Radiator Artic Silver III Dette blir omtrent 2000 kroner... Whatever, kan jeg høre noen kommentarer om dette settet? Ser bra ut men du må jo ha vifter til den radiatoren , og angående slanger , se på de nye swiftech slangene på microplex . De er gode... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå