Nattee Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hei, jeg håper noen av dere kan hjelpe meg med dette Jeg vil gjerne finne ut hvordan man lager sånne kremer som det der eller hvor man får kjøpt det? Det skal være lett å påføre og jeg vil kremen skal ha en matt og fin overflate, men er ikke helt sikker på hvordan jeg får dette til. På engelsk er det kalt frosting eller icing. Håper noen kan hjelpe meg! Tusen takk ! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Forsting/icing er vel stort sett melis og vann, eller melis og melk. Personlig syns jeg pisket fløte med litt sukker i smaker mye bedre. Hun viser i videoen hvordan hun får til overflaten. Lenke til kommentar
Nattee Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 Ja hun gjør det, men det er liksom hvordan man får den så kremete. Lurer på om det er smørkrem? Er ikke helt sikker :S Men er litt viktig at den er sånn som hun har gjort det Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Ser ut som smørkrem, ja. Vann og melis lar seg ikke påføre så lett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå