Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal jeg ta kontakt?

Gjest Maja

Anbefalte innlegg

@ Pingas

Du er kansje ikke enig med kjetil, men det er ikke grunn til å oppføre seg som et rævhøl forde :S

Ontopic: Er enig med de overat det mest sannsynlig er en grunn til at det ble slutt :( Men dette er jo en beslutning du er nøtt til å ta selv, og du må jo se ut ifra omstendighetene! Den som vet svaret på dette best er deg selv, desverre :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Hei, for en interessant tråd!

Føler jeg sitter med nesten akkurat samme problemstilling, bare at jeg er gutt, og det er kortere tid siden det ble slutt. Jeg skal ikke gi noen råd eller forslag, men fortelle hvordan det er fra mitt ståsted.

Det er umulig å vite om det kommer til å være like ille eller ikke fungere om man prøver på nytt, og slik jeg er kommet frem til så må man bare ta en sjanse om man føler at den finnes. For min del er det nå viktig å gi det litt tid, noe som er noe av det vanskeligste jeg gjør. Er veldig bekymret for at hun kan komme til å finne noen andre i mellomtiden.

Vet fortsatt ikke hvordan jeg skal håndtere det om noen ukers tid, men jeg er ganske sikker på at jeg hvertfall skal åpne døra på vidt gap, slik at om hun ser noen mulighet for at det kan fungere, så vil hun forhåpentligvis ta kontakt.

Hvordan gikk det forresten med deg? Det er utvilsomt en av de mest intense periodene jeg har vært borti, kroppen fungerer ikke som den skal, og det er fryktelig vanskelig å sove.

God jul.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...