Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal jeg ta kontakt?

Gjest Maja

Anbefalte innlegg

Eksen min som slo opp med meg (3-4 mnd siden - ingen kontakt) spør etter meg,og har ingen ny dame på gang. Skal jeg ta kontakt? Eller er det faktisk han som bør det? Ble veldig såret da det ble slutt, for jeg ville det absolutt ikke. Så jeg vil jo helst ikke stille meg sårbar igjen ved å ta kontakt. Samtidig så vil jeg jo se hva det er å hente HVIS det

er noe å hente før han finner en ny..

Hva syns dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Glem han. Har vært gjennom det samme selv, og det kommer ikke til å funke. Det var faktisk en grunn til at det ble slutt forrige gang, samme grunnen er der fortsatt. Det finnes så mange flere fisk i havet:)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er litt spesielt med oss dog.. Vi var ikke sammen lenge,og jeg føler mye av grunnen til at det ble slutt var at han misforsto meg som person. Jeg var ikke nok slik og slik mente han,mens jeg og mine venner vet at det virkelig ikke stemmer..:( bruddet hadde ikke noe med følelser. Vi var fortsatt veeeldig tiltrukket av hverandre da det ble slutt.

Har vel et håp om at han har tenkt litt, og funnet ut at han kanskje aldri helt gav forholdet sjansen. Men samtidig burde vel kanskje han ta kontakt da(?)

Tatt dette i betraktning - hva syns dere? Takk for svar så langt :)

Lenke til kommentar
Gjest kanskje

Sant at det er en grunn til at det ikke funket, men det kan jo bare ha vært en periode av livet hans. Kanskje han vil prøve igjen.

Jeg synes du kan ta kontakt. Men hvordan du skal gjøre det aner jeg ikke.

Fettern min fikk "stjålet" kjæresten på den måten, gamlekjæresten hennes som slo opp med henne ville ha henne tilbake igjen. Men det var et par år senere og de var faktisk kjærester lenge først. ><

Lenke til kommentar

Det er en grunn til at det ikke funket første gangen.

This!

Evt så kan du ta med i beregningen at det er en grunn til at han ikke ga det en ordentlig sjanse første gangen.

Om han har endret seg, er han heller ikke nødvendigvis den du forelsket deg i lenger uansett.

Om du skal ta kontakt er det bare du som kan svare på, men det er en overhengende sannsynlighet for at det samme skjer igjen.

Lenke til kommentar

Hvilke feile ting var det han syntes om deg da? Hvis du f.eks. røyker, snuser og drikker for mye for ham, er jo det konkrete ting han har sett som du ikke kan motbevise for ham selv om du sier du er veloppdragen pike.

Lenke til kommentar

At jeg eks var for lite åpen. Dette er noe som absolutt ikke stemmer!! Men var jo litt sjenert og sårbar i begynnelsen, så det satte vel sitt preg. Det samme var han, men i stedet for å ta det for det det var så mente han at det ikke var "skjebnen ". For da hadde vi nemlig ikke virket sånn på hverandre. Jeg derimot trenger tid til å bli kjent og bli varm.. Det gjelder med alle jeg møter, og spesielt dem jeg er forelsket i. Det betyr IKKE at jeg var en innesluttet idiot da vi var sammen ,men jeg var kanskje ikke mitt beste jeg . Eller hvem vet!? Han har fått meg til å tvile på meg selv ,og på en måte føler jeg det er min skyld at ting ikke funket! Hadde vært bedre om

han hadde lagt det på sin egen kappe og sagt deg var mangel på følelser osv,og det sa jeg til han også.. Men han sa det ikke var tilfellet så da kunne han heller ikke si det?!:(

Lenke til kommentar

Kanskje det bare var en unnskyldning. MIN halveis-eks slo opp fordi han sa jeg var for lite sosial, og jeg er ute og fester fler ganger i uka, gjerne med mer keege folk enn han hadde turt å si hei til engang, så ting gutter sier er ikke alltid sant.

Lenke til kommentar

Det er en grunn til at det ikke funket første gangen.

Hvem tar deg seriøs?

Profilbildet ditt sier too much! Headset.. og solbriller?? INNE?

Til trådstarter

Du har ingenting å tape! Tydeligvis har du vært gjennom dette før, so.. no problemo

Ikke vær som resten av geeksa, bare fordi ting failer første gang betyr det ikke at du skal gi opp.

Rett deg selv i ryggen. Er meningen at livet skal være hærlig, så ikke la fisefine ting eller andre ta kontroll over deg og verdigheten din. Ett forhold kan like godt fungere bedre neste gang.

Man forkaster ikke venner vekk fra livet sitt selv om en liten krangel var i bildet. Sånt lærer man av, og som regel er dere kjemevenner igjen. Samme kan skje med gamle forhold. så lenge du ikke har tråkket dypt i salaten, men da ber man alltid om konsekvenser.

• Liker 1
Lenke til kommentar

På hvilken måte spør han etter deg?

Hadde jeg vært deg så hadde jeg ventet til han tok kontakt.

Er tross alt han som gjorde det slutt, og på en måte hans ansvar for å gjenopprette noe som helst "forhold" om han er interessert i det. ;)

Etter min mening da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...