TheSoapmaker Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Yo! Jeg har hatt hosteproblemer i en uke nå. Jeg hoster veldig ofte, og det smaker blod når jeg hoster "hardt". Noen som veit om noen BRA hostepastiller eller no? Tror det klikker for meg snart. For faen ikke sove..... Lenke til kommentar
Kikyet Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Yo! Jeg har hatt hosteproblemer i en uke nå. Jeg hoster veldig ofte, og det smaker blod når jeg hoster "hardt". Noen som veit om noen BRA hostepastiller eller no? Tror det klikker for meg snart. For faen ikke sove..... Prøvd noskapin? Ellers hvis du hoster blod er det nok lurt med en tur til legen... Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Yo! Jeg har hatt hosteproblemer i en uke nå. Jeg hoster veldig ofte, og det smaker blod når jeg hoster "hardt". Noen som veit om noen BRA hostepastiller eller no? Tror det klikker for meg snart. For faen ikke sove..... Prøvd noskapin? Ellers hvis du hoster blod er det nok lurt med en tur til legen... Når jeg spytter etterpå for å sjekke om jeg blør, så ser man ikke blod. Det bare smaker blod .. Men ska prøva noskapin. Takk for tips! EDIT: Hvor får man kjøpt det? Og hvor mye koster det? Jeg orker ikke spise meg mett på repsils lenger.. Endret 12. oktober 2010 av Anarkorken Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/PID-545442.aspx 94 kr. Ville nå heller tatt en tur til legen din før du begynner å selv medisinere deg. Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Ta 2 noskapin og reis en tur til legen. Noskapin kjøpes på enehvert apotek. Kan hende du har fått bronkitt Er ikke noen kur mot det foreløbig så det må du bare "kjøre løpet ut" med, men ville nok tatt meg en tur bare for å være sikker. Og hvis det smaker blod når du hoster kan det være tegn på lunge betennelse, irriterte luftveier, eller det som værre er, men tror ikke du trenger å bekjymre deg da hehe. Mye unødvendig tull her Ta 2 noskapin, slapp av og reis til legen. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2010 Ta 2 noskapin og reis en tur til legen. Noskapin kjøpes på enehvert apotek. Kan hende du har fått bronkitt Er ikke noen kur mot det foreløbig så det må du bare "kjøre løpet ut" med, men ville nok tatt meg en tur bare for å være sikker. Og hvis det smaker blod når du hoster kan det være tegn på lunge betennelse, irriterte luftveier, eller det som værre er, men tror ikke du trenger å bekjymre deg da hehe. Mye unødvendig tull her Ta 2 noskapin, slapp av og reis til legen. Tar det helt med rolig. Jeg er ikke redd for at det er no livsfarlig for å si det sånn. Blir bare veldig lei av blodsmaken og hostinga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå