Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Er noe rart med leppene mine. Når jeg kjenner med leppene mine mot hverandre kjennes det ut som de mangler et hudlag. De gjør ikke det. Og noen ganger ser de tørre ut, men noen ganger er det ikke det alikevel. Og av og til ser de litt rødere ut noen steder enn vanligvis. Har vært slik en uke nå, og er veldig ubehagelig. Smører på med kremer, salver og lepsyler hele tiden, uten at det blir noen forandring. Hva kan dette komme av, og hvordan få de bra igjen? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Tulleinnlegg og tilsvar på dette er slettet Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Kanskje du ubevisst biter deg i leppa? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Det kan være at alle kremene, salvene og pomadene du smører på leppene skader dem eller det kan være en form for hudsykdom. En lege vil kunne gi deg svaret mye bedre da legen faktisk kan se og kjenne på leppene dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå