Aleks Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hei! Jeg skulle installere Civ 5, men så får jeg bare opp feilmeldingen: "The version of this file is not compatible with the version of Windows you're running. Check your computer's system information to see whether you need an x86 (32-bit) or x64 (64-bit) version of the program, and then contact the software publisher." Kjører en 64-bits versjon av windows 7. Noen forslag? Setter pris på svar Lenke til kommentar
myhken Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Installerer du via DVD platen du fikk med spillet, eller Steam (om du har kjøpt det via nett, eller skriver inn koden der og laster ned)? Jeg har CIV 5 på to bærbare pcer, begge kjører Windows 7 64bit. Men jeg bruker Steam til alt, både å laste ned og installere. Har kjøpt spillet via Steam, og liker muligheten til å kunne ha spillet på flere pcer, og synkronisere savinger mellom dem. Men som sagt, det skal funke fint. Broren min kjøpte plata og installerte det på Windows 7 64bit, og det fungerte også, men han måtte legge inn Steam under installasjonen, da spillet krever det. Sikker på at du starter riktig fil? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 Nei, altså når jeg setter i cd'en så skjer den ingenting. Så jeg går inn på cd'en og starter autokjør manuelt, og det er da feilmeldingen kommer opp. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Nei, altså når jeg setter i cd'en så skjer den ingenting. Så jeg går inn på cd'en og starter autokjør manuelt, og det er da feilmeldingen kommer opp. Prøv å bare installere Steam klienten, kan lastes ned gratis fra sidene til Steam. Skriv så koden inn der og last ned spillet direkte fra Steam. Bør funke fint da. Burde ha funket fra DVD platen også da...men prøv med Steam først. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 Løste problemet ved å kaste spillet ut vinduet og laste det ned. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Fra Steam eller ulovlig? Greit for fremtidige å vite... og prøvde du steam med koden du fikk med spillet? Det skal da funke å laste det ned direkte fra steam, bedre det enn å laste ned en piratkopi... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå