Populært innlegg Matsemann Skrevet 12. oktober 2010 Populært innlegg Del Skrevet 12. oktober 2010 Trådstarter: I disse "innkalling til sesjon"-tider funderer jeg på om jeg kan gå førstegangstjeneste med syn på over +8? "Lider" av grå stær. Bruker1: Ta en telefon så får du oppdatert svar. Begrensningen ligger vel i hvor godt synet er med briller. Bruker2: Lite hyggelig å poste med lysegrå tekst på hvit bakgrunn til en som har +8 i syn, da.. Trådstarter: Haha, så faktisk ikke at det var tekst der først, men skjønte jo at det burde være noe der så merket det. 77 Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hahaha. Stygt å le av at folk ser litt dårlig, men han fant jo ut hva som sto der. 1 Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Haha fantastisk. Den lo jeg av. Har selv -6 og jeg ble tuppa rett ut av sesjonslokalene pga det hehe. +8 ja... Så vidt jeg vet så må du VIRKELIG ville inn med noe over +/- 4 Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hadde rundt -3,75 på øynene mine back in those days. Fikk en 4'rer på testen. Fikk så brev at jeg slapp millitæret noen uker senere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hahahah, genialt! Lenke til kommentar
raanaas Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Dette er den beste jeg har sett!!! Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Jeg har bare +1 ;D Men, den var litt bra, altså den grå'e teksten xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå