sheherezade Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Hei Jeg skal for første gang ta steget over i den digitale kameraverdenen, og kunne trenge litt hjelp til valg av kamera. Her er hva jeg vil ha: *mulighet til å foreta manuelle innstillinger *må kunne skrive bilder iallefall opp til A4 størrelse med god kvalitet. *må og kunne ta akseptable bilder i svake lysforhold. pris: under 5000,- størrelse spiller ingen rolle da jeg ikke er avhengig av å putte kameraet i bukselomma. Lenke til kommentar
sheherezade Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 I tillegg bryr jeg meg ikke om funksjoner som videoopptak og mp3spiller osv. Lenke til kommentar
Arodin Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Et kamera som blir mye anbefalt her er Canon G3, må opp litt i pris. Ser den er priset til 5499kr?! hos multicom men er ikke på lager enda da...(vet du sier max 5000 synes bare det virker som et godt tilbud..) Er vel noen interresante olympus kamerar rundt kr 5000 også. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Jeg vet ikke om Casio Exilim EX-Z3 er aktuelt? Koster litt under 4000, men har ikke så valdig mange instillinger. Har 3,2 megapixler... Kjøpte det som mitt første digitalkamera. Det tar fine bilder, og er enkelt å bruke. 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå