Wrasko Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Hei, som trådtittel sier så ønsker jeg tips om karrierebaserte bilspill til x360.. Ønsker å kunne starte helt på bunnen, for så å jobbe seg opp til de beste teamene og de beste klassene.. Helst simulation, og ikke 100% arkadespill.. Har sett litt på wrc 2010, som i mange tilfeller har blitt slaktet, men virker ikke som de som tester spillet har kommet inn i dybden på det? Hvordan er bilfølelsen? Noen som har testet det? F1 2010. Det jeg liker her, har og WRC 2010, dvs mulighet for å starte som en ukjent sjafør i en dårlig bil, for så å komme fremover i verden etterhvert som sesongene går. Noen som har testet det? Endret 12. oktober 2010 av Wrasko Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 wrc 2010 kan minne om bilkjøring, men det er ellers et dårlig spill med mye urealistisk iht reglene i wrc. vil heller anbefale Forza2 og muligens Forza3 for realistisk bilkjøring. Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Hei.. Har "selvsagt" Forza 1-3. Og spiller det fortsatt iblant, men er mer det å møte opp med dårligere kjøretøy, for å stige i gradene jeg er ute etter her.. På Forza kan man jo i prinsippet alltid komme med best bil. Ønsker og å være låst til en og samme bil helt til kontrakt går ut f.eks.. Endret 12. oktober 2010 av Wrasko Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) hmm, det fins jo egentlig ingen flere bilspill "som da minner om bilkjøring" til xbox. Muligens TDU, dette var greit nok å kjøre og man måtte styre for å holde bilen på veien. Har kjørt litt F1, men vanskelig å si om det er bra for jeg vet da svarten ikke hvordan en slik bil skal oppføre seg. codemasters sine spill er jo grei grafisk men ellers så er det mye american bullshit og glattkjøring på tørr asfalt. edit: glemte race pro som kanskje er eneste simulator til xbox360. Men ingen slik utfordring som du ønsker. Endret 12. oktober 2010 av 530XD Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Siden du virker litt "bereist" innen spillverden, vet du om noen til pc da? Kan alltids koble rattet til der isteden.. TDU ble jeg egentlig ganske skuffet over når det kom.. Litt kjedelig med tanke på at det var første Test Drive på en del år, og Hawaii er jo genialt.. Kjørte en del med sykkel på det spillet dog... Og skal lese om Race Pro edit: Lurer på om jeg har testet Race Pro demo før.. Og der ble jeg ikke direkte imponert mener jeg å huske Endret 12. oktober 2010 av Wrasko Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) pc har jeg gitt opp for flere år siden. Race Pro er nok det spillet som virker mest realistisk på hvordan bilen skal oppføre seg. + at de utelater slike barneelementer som forza3 fikk og ødela hele dritten. Men det har mye bugs på leaderboard og dårlig med patcher. grafikken er heller ikke forza2,3 kvalitet over men fullt spillbart likevel. bra lyd. Dette er min mening, en drittunge vil sikkert anbefale deg need for speed og burnout. når det gjelder pc så er nok de spilla fra utvikleren til Race Pro som er de beste. Simbin. http://www.simbin.se/main/games.htm men du kan jo teste ut wrc, det er ugudelig vrient når man setter motstanden til hard så da skal man slite for å kjøre inn til en god plassering. Endret 12. oktober 2010 av 530XD Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 Leaderboards er ikke det jeg bryr meg om, spiller mest alene for rekreasjon uansett.. Grafikk er ikke det viktigste heller.. Spilte tross alt før jeg anskaffet meg Nintendo i 1989 og.. Vel, ang NFS, så skal jeg være såpass raus å si at ett av mine favorittspill noensinne kommer fra dem.. NFS Porsche 2000 (også kjent som Porsche Unleashed). Men det er jo det nærmeste realisme de noensinne har vært. Okey.. Får sjekke ut spilla til Simbim, samt å finne frem til Live For speed igjen en av dagene.. Bare må plukke opp rattet fra kjelleren. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 ja, der sier du noe. porsche unleashed var helt fantastisk. hvorfor ble nfsspilla så dårlige i ettertid? i karriere modus med Wrc så starter man jo med en jordfreser og ender vel opp med wrc biler til slutt så det kan vel være verdt å prøve for deg. Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Var meget bra ja.. Men alt må gå ned en gang... Gikk for det som var populært, og skulle skuffe ut spill hvert år så.. Testet demoen til WRC i natt (tilfeldigvis etter å ha ordnet en flaske til min 7 uker gamle datter), eneste problemet er at det ikke føles som om hjula sitter på veien.. Hvis jeg laster ned en Playstation 1 emulator, så vipper frem gode gamle Colin Mcrae 2 fra skuffen, kan man bruke diverse nymotens usb ratt da? Frister å finne frem playstation 1 for å spille gode gamle 2.0 igjen.. Men har så dårlig ratt til den... Og å spille med en ps kontroll funker ekstremt dårlig når man har blitt forelsket i xbox controller s/x360... Endret 13. oktober 2010 av Wrasko Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Hva med Toca Race Driver på PC da? Er noen år siden jeg har spilt det nå, men synes å huske at det var rimelig bra... Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2010 Skal sjekke det ut.. Husker at jeg spilte Toca 2 i gamle dager.. Og det var egentlig rimelig bra, så kan jo håpe. Spiller for tiden litt Colin 2004.. Og må innrømme at det spillet skuffet stort.. Føler ikke at det er no bedre fysikk der enn på Colin 2.. Eneste er noe mer polert grafikk, men sier seg vel selv på 4 år.. Skal etterpå teste Colin 2005, så kan jeg jo sjekke ut Toca Race driver etterpå.. Er langt mellom hvert bra spill.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå