Gjest emnestarter Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hei Har vært i lag med madammen i rundt 2 måneder nå . Vi er begge ganske uerfarne når det gjelder sex (min første seksualpartner, jeg er hennes andre etter et one-night-stand i fylla). Det mangler ikke på lyst blant noen av oss, hun tar faktisk initiativet oftere enn meg! (Dette endrer seg vel kanskje etterhvert?) "Problemet" er at jeg ikke får henne til å komme. Jeg forventer ikke å være en sexgud etter å ha debutert for rundt 2 måneder siden, på ingen måte. Blir vel aldri utlært på dette feltet heller... Men jeg vet at hun liker det som blir gjort, både hører/ser/kjenner det på henne at det jeg gjør er digg, og det sier hun da også. Jeg tror det er like før hun potensielt kan få orgasme, men problemet er at jeg må jukke som en robot for å få det til, og klarer derfor ikke å holde ut slik i evigheter. Har lest litt rundt, og noen mener at man bare skal fortsette når hun er på dette stadiet (med det resultat at jeg får utløsning før hun kommer), andre mener at jeg bør ta en pause og enten ta det roligere/gå nedenunder eller lignende og så fortsette. Men jeg har så inderlig lyst å gi henne orgasme, føler ikke at det er rettferdig at jeg får det uansett og hun aldri får det... Hva mener dere (spesielt jenter)? "Mister" jenta den oppbygningen som har blitt gjort dersom gutten tar det litt roligere? Begynner en frå "scratch" igjen? Hvilke erfaringer har dere gjort dere, hva har gitt suksess? Mange mener også at noe av det viktigste for at en jente skal få orgasme, er at hun føler seg komfortabel. Hvordan gjøre henne komfortabel? Føler det er kleint å smøre på med "du er deilig" osv under akten, men...er det dette dere andre gjør? Og ja, en siste ting...hvordan foreslå nye stillinger? Har lyst å prøve doggy, men vi er begge litt sjenerte av oss, så vet liksom ikke helt hvordan jeg skal gå frem for å foreslå dette... Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Gjest gutt Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Det mangler ikke på lyst blant noen av oss, hun tar faktisk initiativet oftere enn meg! (Dette endrer seg vel kanskje etterhvert?) Ta det som et hint til at du gjør noe riktig. Det trenger heller ikke endre seg etterhvert. Jeg kan bare snakke for meg selv og min kjæreste, men hun mener ikke det viktigste er å komme, og hun sier det er veldig godt uansett. Ikke alle jenter kan komme kun ved penetrering, og mange kommer vanskeligere slik. Så om du ønsker hun skal komme kan du hjelpe til ved å stimulere klitoris mens dere driver på, evt. "gå ned" på henne. Føler det er kleint å smøre på med "du er deilig" osv under akten, men...er det dette dere andre gjør? Ikke gjør det fordi noen her inne sier du skal. Det blir bare feil. Si det om du føler det, ikke om du ikke føler for å si det. Og ja, en siste ting...hvordan foreslå nye stillinger? Har lyst å prøve doggy, men vi er begge litt sjenerte av oss, så vet liksom ikke helt hvordan jeg skal gå frem for å foreslå dette... Doggy er stillingen kjæresten min liker best, hun mener jeg "treffer mer riktig" på en måte. Det kan være flaut i starten, men alt blir mye bedre om dere tør å prate om hva dere føler om forskjellige ting. Bare ikke gjør det på en kritisk måte. Lenke til kommentar
Gjest emnestarter Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Ut ifra lyder/pust/hvordan hun oppfører seg, så virker det som hun har større nytelse av penetrering enn oralsex...men igjen, jeg er uerfaren, så aner egentlig ikke hva jeg styrer med når jeg er der nede Jeg syns hun er deilig. Digger kroppen hennes! Men føler uansett det er rart å si det...det vil vel kanskje endre seg med tiden. Men hvordan gå fram? Hva er tidspunktet å spørre om en ny stilling på? Føler ikke meg helt parat til å utbasunere "still deg på kne, så skal jeg kjøre deg bakfra", akkurat Lenke til kommentar
Gjest gutt Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Men hvordan gå fram? Hva er tidspunktet å spørre om en ny stilling på? Føler ikke meg helt parat til å utbasunere "still deg på kne, så skal jeg kjøre deg bakfra", akkurat "Du, kan vi prøve en ny stilling?" mens dere driver på. Altså, tenk deg en motsatt situasjon. Ville ikke du likt om hun kom med et forslag? Lenke til kommentar
Optimistisk Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Starten av forhold er alltid morsomt Jeg vil nok anbefale deg å prøve å stimulere klitoris. Gjerne under penetreringen. (eks, doggy, hun på topp, men ryggen mot brystet ditt eller skje) Jeg skjønner at det ikke er lett å bare ta kontrollen fullstendig når dere er litt nye på både hverandre og sex. Det kan være en veldig, og da mener jeg veldig god ide og snakke med henne om dette en gang dere ikke har sex. Spørre om hun ville synes det var greit dersom du prøvde deg på litt andre stillinger i senga. Det er lurt å starte med et "sexåpent" forhold. Hvis dere ikke snakker i vei fra starten av blir det bare flauere og flauere. Masse lykke til Lenke til kommentar
Penance Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Dere må snakke sammen. Spør henne om hun er nær ved å komme, om hva du ev. kan gjøre for henne, om hun kan vise deg hvordan hun pleier å ta på seg selv osv. Hvis ikke kan det bli veldig vanskelig for deg å "gjette" deg fram, da jenter er veldig forskjellige - tro det eller ei! Jeg f.eks er ofte den tregeste i verden når jeg skal få den første orgasmen min, og ting må ofte være gjort "rett" for at jeg skal få det til. Etter den første orgasmen kan han eller jeg gjøre stort sett hva vi vil der nede og jeg kommer uendelig, og veldig lett. Andre jenter kommer kanskje veldig lett, men kan/vil til gjengjeld kun få én orgasme. Angående nye stillinger vil jeg anbefale deg å bare "spørre" om dere skal prøve noe nytt mens dere er godt i gang, og flytt kroppen hennes rundt til riktig stilling og prøv. Ev. bare hiv henne rundt uten å si noe, men du kjenner henne bedre enn meg, og vet nok litt mer om hvordan hun kommer til å reagere. Og til slutt; si det som faller deg inn under akten - er ikke noe galt med det! Føler du ikke for å si så mye er det også helt ok, selvsagt. Jeg liker veldig godt litt "prat" i senga, og synes det er supert å høre at han elsker å knulle meg, elsker den trange fitta mi og at jeg er deiligst i verden, men det faller kanskje ikke i smak hos alle. Prøv deg fram! Lenke til kommentar
Gjest emnestarter Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Takker for svar! Angående å spørre henne hva hun sjøl gjør, så tror jeg ikke hun har gitt seg selv orgasme (antagelser basert på hva hun har sagt angående sex osv). Jeg kan vel kanskje også foreslå at hun stimulerer klitoris selv under akten, og hjelper til? Er det også bare å spørre/foreslå rett ut? Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Eg har hørt at noe som het "Cunnilingus" eller noe skal vere svært stimulerende for kvinner. Lenke til kommentar
Optimistisk Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg vil si det bare er å spøøre henne rett ut, men jeg vet jo ikke hva hun synes er komfortabelt. Du kan eventuelt bare føre hånden hennes ned, og føre den litt fram og tilbake før du slipper den. Da ser du om hun fortsetter eller ikke Lenke til kommentar
Gjest emnestarter Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hmm, jeg tror jeg skal prøve subtil hinting/føring av hand pluss kanskje prøve å spørre, uansett hvor rart det blir Men hva med det første jeg spør om? Når begge nærmer seg orgasme, er det da best å kjøre på (selv om det fører til at jeg kanskje/mest sannsynlig komme før henne), eller roe ned litt? Hva liker jenter best? (Jeg har ikke kontrollen til å kjøre på i evigheter i raskt tempo uten å komme...) Lenke til kommentar
Optimistisk Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Høres ut som en god plan Når det gjelder det andre spørsmålet kan jeg nok ikke gi deg noe svar, det er så individuelt. Du kan jo prøve ut begge metodene dine, og se om du kan se hva hun liker best. Dersom dere har holdt på lenge kan du bare peise på, men hvis dere har holdt på i fem min ville jeg kanskje forsøkt å roe ned litt først. Dersom du synes det er vanskelig å ikke komme er det fullt lov å trekke seg ut litt før du begynner igjen Jeg leste en gang at jenter/kvinner blir veldig kåte rett før partneren sin kommer. Så da er det bare å tease henne litt med det Lenke til kommentar
Splashii Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) .. Endret 18. januar 2011 av Splashii Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg