Martindani Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Har akkurat dimma militæret pga. en skade i ryggen, så nå veit jeg ikke helt hva jeg skal finne på. Den eneste planen jeg hadde var et år i militæret og så ta det fra der. Toget for å få starta på en skole regner jeg med har gått allerede, så det jeg tenker på er eventuelle kurs, utenlandsopphold, jobb? Har dere noen idèer eller vet dere om noen smarte kurs o.l jeg kan ta? Hva ville dere gjort? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Du kan jo høre med en skole om du kan begynne. Eller kan du jo få deg er rolig jobb som ikke belaster skaden din. Penger kommer du alltids til å trenge. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 ikke mer respons i OT-baren, som oftest... mer enn det kan jeg ikke gi deg.. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Kom og lek med meg. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Kjøp en tog billet og se hvor langt du kommer vekk fra Norge. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Ville jobbet og tatt opp vgs.-fag dersom jeg eks. bare hadde P-matte eller S-matte derfra. Endret 13. oktober 2010 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 Wizzlee; jeg liker ikke å lete med folk som biter. Dessverre. Spørs om jeg ikke skal ta opp igjen noen fag ja. Og se hva jeg får tid til ved siden av. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Noen som har forslag til eventuelle kurs eller skoler som har noe å tilby i perioden januar - juni? Har som sagt et halvt år fri, og vil prøve å få noe nyttig ut av det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Ikke sitt på ræva hjemme og bli deprimert, hvertfall. Å ha fri er bare kult i 3 uker så er du drittlei. 3 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Prøve å skaffe deg en jobb? Gjør noe du alltid har lyst til som å bare reise vekk! 1 Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Jobber for øyeblikket Men er interessert i å gjøre noe annet også. Det kan være alt fra skiskole i Chamonix til Realfagskurs på en høyskole. Skulle gjerne ha reist mye, men har ikke opparbeidet meg den største formuen enda, så tror det kan bli tynt med penger Lenke til kommentar
arildoaim Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Vet ikke om du har funnet noe å gjøre, men det er jo en mulighet å ta enkeltemner ved et universitet/høyskole? Kjekt med ekstra studiepoeng som fks en "buffer" med tanke på lånekassen, eller for å ha de valgfri emnene (mange studieprogram har dette) i boks slik at du kan foukusere på de obligatoriske emnene. Vet at det er mye spennende å velge mellom på UIO. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå