Gå til innhold

Sony VAIO X / VAIO S12 Serien

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg holder nå på å spare opp til en laptop som jeg skal kjøpe litt senere.

Og jeg ser også at Sony har startet å selge VAIO maskiner her i Norge. Og det er jo kjempe bra. Men ser at dem ikke selger VAIO X maskinene her i Norge da, og det er jo veldig synd. For VAIO X er noe av det fineste jeg har sett av laptop'er.

Jeg vet at jeg kan få tak i en VAIO X maskin som ikke bruker det beste / dyreste av utstyr da på Ebay, som du kan se her. Om jeg ikke har regnet feil, så koster den maskinen med 25% Norsk moms ca 9600 kr. Men jeg vil si at den havner på rundt 10000 kroner totalt derifra.

Og det vil jeg jo si er en helt grei pris.

Men jeg hadde heller håpet på å kunne kjøpe denne maskinen i Norge da. Og vet heller ikke om det er noen som selger den i Norge heller.

Så er det noen i Norge som selger denne maskinen?

Om det er noen så håper jeg dere kan gi meg en link til hvor jeg kan kjøpe den senere.

Jeg er hovedsaklig etter å kjøpe en lett og liten laptop som er veldig enkel å ta med seg på reise og slikt. Og at laptop'en ser veldig fin ut og er av høy kvalitet. Og der havner jo VAIO X maskinene inn i den kategorien :thumbup:.

Hilsen Tom-Helge.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk med et Sony senter, eller f.eks http://www.serviceavdelingen.no/

...og husk - det er lov å be om en rabatt :whistle:

Kjøpte min VPCZ12Z9E/X der, og fikk en veldig grei pris.

Har snakket med dem nå, og dem har ikke VAIO X maskinene og får ikke tak i dem heller. VAIO Z maskinene har erstattet X serien sier dem. Og disse VAIO Z maskinene koster en god del også.

Så bare fordi jeg ikke skal havne i noe problemer om jeg får feil på en VAIO X maskin om jeg kjøper den i fra Ebay, så kjøper jeg heller en annen VAIO maskin i fra Norge.

Jeg har fått et fint tilbud på denne maskinen i fra Serviceavdelingen: Sony VAIO S12X9E/B. Den skal jeg få for 9500 kr før frakt.

Denne maskinen koster 9999 kr på Dustin Home, som du kan se her. Så 9500 kr da er ikke så ille det :thumbup:.

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...