jorgis Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 På komplett har de en enermax viftestyring til 350,- (i butikk, men det går an å bestille på web også). Den finnes i sølv og svart metallic. Ellers finnes det nok av viftestyringer på Microplex (www.microplex.no). (hvis du synes jeg er enermax/komplett freak, så er det bare fordi jeg eier enermax viftestyring selv, og kjøper på komplett fordi det bare er 3 kilometer herfra) Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 På komplett har de en enermax viftestyring til 350,- (i butikk, men det går an å bestille på web også). Den finnes i sølv og svart metallic. Ellers finnes det nok av viftestyringer på Microplex (www.microplex.no). (hvis du synes jeg er enermax/komplett freak, så er det bare fordi jeg eier enermax viftestyring selv, og kjøper på komplett fordi det bare er 3 kilometer herfra) rått det da.... skulle ønske de hadde psdata i kr.sand Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 Kom med anbefalinger når det gjelder vifte styring? Vil helst ha en som er billig og står i til mitt chieftec babinett. (hvit farge) Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 Natta! natta da Lenke til kommentar
Josten Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 hva med denne? Koster bare 149kr. Lenke til kommentar
jcs0607 Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 du kan jo bare kjøpe hvilken som helst styring og spraye den hvit. enermax viftestyringen selges i sølv ,svart og hvit. det står det iallefall på min enermax "viftestyring boks". har selv en i sølv Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 hva med denne? Koster bare 149kr. he he, men den mangeler deksel ! litt dumt Lenke til kommentar
GameFace Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 hva med denne? Koster bare 149kr. Den koster 499kr. se nederst på siden på den linken. Off topic: 100 posts på meg gitt Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 hva med denne? Koster bare 149kr. Den koster 499kr. se nederst på siden på den linken. Off topic: 100 posts på meg gitt jeg har over hundre jeg jepp, det stemmer, må være en feil, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå