Gå til innhold

montere en 120mm i døra på kabinett?

Shotherra

Anbefalte innlegg

jeg har funnet ut av jeg skal montere en 120mm vifte i døra på min pc. Slik at det blir bedre gjennom lufting!

Det jeg lurer på er hvilken 120mm vifte jeg skal ha. Den skal koste lite, støye lite og flytte en god del luft!

Luft filter da? fungere en gammel nylon strøpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du bor i bergen, kan du stikke innom komplett, og kjøpe en enermax vifte til kr. 195, eller en papst vifte til 190,-

bor på hånes jeg, mellom sørland senteret og kr. sand... så tror ikke det går ann! men den derre fanmate! regulerer den vifta etter varmen? :shrug:

Lenke til kommentar

ja, men den jeg kjøper har ikke det, vil helst ha dt så billig som mulig.... har en gammel noise control... den er ganske god men ikke helt med.. og treg til å øke farten hvis det blir fler grader... neon ganger øker den ikke farten... men tror det går til mitt bruk

Lenke til kommentar

Det som egentlig er det lureste (og mest fancye), er en viftestyring. Koster ikke spesielt mye, får plasse i en 5,25 tommers plass, og styrer enkelt optil 8(?) vifter. Det eneste er at du må manuelt skru opp turtallet (uten å åpne kabbisen)

Lenke til kommentar
Hvis du bor i bergen, kan du stikke innom komplett, og kjøpe en enermax vifte til kr. 195, eller en papst vifte til 190,-

bor på hånes jeg, mellom sørland senteret og kr. sand... så tror ikke det går ann! men den derre fanmate! regulerer den vifta etter varmen? :shrug:

Fett, bor på hånes jeg og.... hmm

Lenke til kommentar
Det som egentlig er det lureste (og mest fancye), er en viftestyring. Koster ikke spesielt mye, får plasse i en 5,25 tommers plass, og styrer enkelt optil 8(?) vifter. Det eneste er at du må manuelt skru opp turtallet (uten å åpne kabbisen)

ja, det var en god ide... har menlig 2 vifter fra før av som bråker litt mye! og den tredje blir denne 120 mm vifte og så har jeg en i fronten som ikke støyer!! men hvilken anbefaler dere? hvil ikke ha en så fancy en, men en enkel, billig og står i stil med chieftec kabinettet mitt (hvit farge)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...