Habitats Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Du er rett og slett nervøs for at han ikke skal være bra nok? Ja, du er urimelig. Gi han i alle fall en sjanse, da du selv sier du liker det. Driter han seg ut, so what? Hva er det verste som kan skje? Lenke til kommentar
blured Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Han har faktisk mye mer erfaring enn hva jeg har. Dog ikke på dette området. Altså jeg har vært med færre enn han, uten at det egentlig betyr at han har mer erfaring. Høres ut som om han ikke har hatt så veldig mange faste sexpartnere, av den grunn har du antakelig mer erfaring enn ham, antall enkeltpersoner man har hatt sex med gjør ikke nødvendigvis så veldig mye med hvor god man er i senga. Dersom han bare hadde gjort det så hadde det vært helt greit, men nå har det blitt sånn en stor sak ut av det føler jeg. Helt riktig, jeg klarer nok ikke å gi han den beskjeden. Jeg liker egentlig at det er gutten som tar kontroll. Det har ingenting med om jeg stoler på han eller ikke, for det gjør jeg, og mer enn noen tidligere. Fingrene lar jeg han bruke så mye både jeg og han vil. Både før og under sex. Noen ganger også uten sex. Jeg er egentlig veldig komfortabel med han. Jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal få slutt på denne sperren, uten kanskje å ha litt alkohol i blodet på forhånd. Hva synes dere om det? Føler det er litt begrenset hvor mye en kan hjelpe deg over nett, da hvor godt en kjenner deg over et par innlegg på nett er noe begrenset kan du si... Men det som er mulig å se på er hvilke muligheter du har, og å forenkle de. Vi kan anta at han ikke av seg selv vil gå ned på deg og gi deg oralsex helt uten videre. Av den grunn sitter du ikke igjen med så veldig mange valg. (1) Du kan presse deg til å fortelle han hva du føler (på samme måte som her), det vil muligens nok ikke gi han nok selvtillit til å gå ned på deg allikevel (2) Du kan fortelle ham at du ønsker at han skal gi deg oralsex, muligens ved hjelp av alkohol som du skriver. (3) Du kan velge å ikke gjøre noe som helst og se hvorvidt din "sperre" for å be ham om å gi deg oralsex vil forsvinne. (Skrevet litt hastig det her...) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Dere sier vel mye av det jeg har tenkt. At det egentlig er urimelig av meg.Du er nødvendigvis ikke urimelig, men jeg hadde nok blitt skuffet om jeg ikke hadde fått lov til å gjøre det med dama jeg var sammen med. 1 Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Takk for svar igjen Vi har vel hatt utallige samtaler om emnet. Så problemet mitt ville egnetlig ikke vært å be han om å utføre oralsex, men å la han gjennomføre det. Sist vi ga det et forsøk måtte vi avbryte, for jeg fiksa det bare ikke. Avbryte som i å gi seg før han startet. Jeg forstår det ikke er så lett å gi råd, da dere hverken kjenner meg, han eller situasjonen ordentlig. Jeg får vel gi det et forsøk etter et godt inntak av alkohol Jeg vet han gjerne vil, men han vet også at jeg har et problem med det, så han pusher eller maser ikke akkurat. Til dere som tror det er fordi jeg er redd at han ikke skal "få det til", så er dette overhodet ikke problemet. Vi har forsøkt mye som ikke har gått helt etter planen, det er bare morsomt Lenke til kommentar
Gjest t&C Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Det er ikke noe "galt" i at du ikke vil la han gå ned på deg:) men om det har med dåse-komplekser å gjøre, vil jeg absolutt anbefale deg å heve deg over det og gi det ett forsøk til Mvh C&T Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg