Gjest trådstarter Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hei, jeg har et lite problem med å la kjæresten min gå ned på meg. Eller et stort problem kan man vel kanskje si. Er dette urimelig? Jeg går ned på han helt fint, ikke noe problem. Jeg føler at jeg selv er urimelig, da jeg har blitt gått ned på før, og likt det. Det som er problemet mitt er at han ikke har gjort det på noen jente før. Jeg er egentlig med på det meste, så jeg føler meg ganske teit. Det er bare det at jeg klarer det virkelig ikke. Jeg føler det blir så utrolig kleint.. Noen som kan gi meg noen gode råd? Lenke til kommentar
jop91 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Gå ned på? Mener du å sprute på deg? Endret 12. oktober 2010 av jop91 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Gi han noen tips om hvordan han skal gjøre det bedre. 1 Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Jeg tipper du mener oralsex? Hvis ikke; Sorry, my bad ^^ Men uansett, hvis du føler at det er kleint, så sier du nei. Du kan jo også spørre deg sjøl om hvorfor du synes det, og fortsette fra det. Han er sikkert stressa han også, hvis han ikke har prøvd det før^^ Kanskje han er skilla ? Ingen vet, enda ^^ EDIT: Siden jeg var så godt i gang, må jeg slenge på en ekstra "^^" ^^ ^^ Endret 12. oktober 2010 av jonfla91 Lenke til kommentar
Populært innlegg Chad Thundercock Skrevet 12. oktober 2010 Populært innlegg Del Skrevet 12. oktober 2010 Gå ned på? Du vet, legge seg ned på bakken og la noen spasere over deg. 31 Lenke til kommentar
blured Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Hvor gamle er dere? Og hvor lenge har dere vært sammen? Uansett, ikke si til kjæresten din at noen andre har gått ned på deg før (og at du da likte det) samtidig som du ikke lar han gjøre det. Har vært i sånn sirkus samme situasjon som dere (er hannkjønn). I min situasjon gikk det over av seg selv. Når nakenheten ikke ble noen grense og vi utforsket hverandre over tid sluttet hun også å føle at det var en grense jeg brøt på akkurat det punktet. Jeg synes ikke du er urimelig om du ikke lar han gå ned på deg (nå). Men om du over tid velger å ikke la han utforske deg der nede vil jeg faktisk si det er på grensen til urimelighet. Det vil ihvertfall begrense hvor godt sexlivet deres kan bli. Endret 12. oktober 2010 av blured Lenke til kommentar
jop91 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Gå ned på? Du vet, legge seg ned på bakken og la noen spasere over deg. Høres ikke så jævlig komfortabelt ut Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Høres ikke så jævlig komfortabelt ut Har brestet et par ribbein når dama absolutt skal gjøre det der for å si det sånn! Er en sann elsk/hat-type ting egentlig. Endret 12. oktober 2010 av Raknes 2 Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hei igjen Jeg mener nok oralsex ja, selv om det sikkert hadde vært gøy å legge seg på bakken for å bli spasert over Å gi han tips om å bli bedre blir vanskelig når jeg ikke en gang lar han prøve. Dere sier vel mye av det jeg har tenkt. At det egentlig er urimelig av meg. Jeg er tjue år, han noe eldre, hvis dette skal hjelpe? Vi har vært sammen i mer eller mindre seks måneder. Greia mi er at jeg har så å si ingen problemer med nakenhet, jeg kan sprike som bare det rett foran han, ikke noe problem. Jeg får bare en slags sperre. Jeg tror det kanskje hadde vært anderledes om han bare gjorde det.. At det ikke ble et samtaleemne liksom. Har dere noen flere gode råd? Lenke til kommentar
blured Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) "Jeg tror det kanskje hadde vært anderledes om han bare gjorde det..2 Ser den. Årsaken ligger vel ganske enkelt i det faktum at du har mer erfaring enn han, og da blir det lett til at han lar deg ta kontrollen og spør om hvordan ting skal gjøres. Forsåvidt ikke noe feil i at man spør, men slik jeg ser det er det bedre om man bare prøver seg frem, hinter underveis og spør etterpå. Men sjansene for at han nå bare kommer til å gjøre det med det første er vel ikke akkurat så veldig stor, ettersom du allerede har sagt nei. Sånn sett føler jeg du er litt selvmotsigende: hadde han nå bare gått ned på deg uten forvarsel mens dere hadde sex, ville du vært ok med det? Det virker uansett som om du ønsker å få bukt med denne sperren, og slik jeg ser det vil det ikke være til annet enn en stor fordel for deg. Uten at jeg trenger å vite hvorvidt du får orgasme eller ei når han penetrerer deg; men svært mange jenter får ikke det; og de som får det, de får det vanligvis ikke like ofte som ved oralsex. Det enkleste ville selvfølgelig vært om du bare sa til han mens dere begge var kåte; gi meg oralsex... Men hadde det vært så enkelt hadde du kanskje ikke brukt tiden din på å få "hjelp" her på forumet. Hvor mye lar du han bruke fingrene sine på deg? Hva om han fingrer og masserer deg nedentil mens dere kliner? Deretter lar du han bruke fingrene mens han ligger mer mellom bena dine. Og når du føler deg komfortabel med det lar du han også bruke munnen? - Poenget: forsøk å ta det gradvis. Endret 12. oktober 2010 av blured 1 Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Er litt enig med noen lengre opp her.. Er "bare" å ta litt kommandoen. Sett deg f.eks på topp, dytt han hit og dit etc, så setter du deg rett og slett oppå ansiktet hans.. Ps: Sett deg riktig vei da Lenke til kommentar
fiolett Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 jeg har samme problem, og jeg vil ikke dytte ham ned eller kommandere ham på det, hater når mannfolk skal presse hodet mitt ned på ham, så skal ikke gjøre det med dem:P Jeg synes det er det mest intime jeg kan gjøre, å må stole 110% på dem før jeg lar dem gi meg oral. Har sikkert noe med at jeg ikke liker hvordan underlivet mitt ser ut. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hei igjen Takk for svar! Blured, du har rett i mye av det du sier. Det er vel nesten akkurat sånn det er.. Han har faktisk mye mer erfaring enn hva jeg har. Dog ikke på dette området. Altså jeg har vært med færre enn han, uten at det egentlig betyr at han har mer erfaring. Dersom han bare hadde gjort det så hadde det vært helt greit, men nå har det blitt sånn en stor sak ut av det føler jeg. Helt riktig, jeg klarer nok ikke å gi han den beskjeden. Jeg liker egentlig at det er gutten som tar kontroll. Det har ingenting med om jeg stoler på han eller ikke, for det gjør jeg, og mer enn noen tidligere. Fingrene lar jeg han bruke så mye både jeg og han vil. Både før og under sex. Noen ganger også uten sex. Jeg er egentlig veldig komfortabel med han. Jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal få slutt på denne sperren, uten kanskje å ha litt alkohol i blodet på forhånd. Hva synes dere om det? Beklager at det ble litt rotete, forsøkte å få med alt på en gang Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Har aldri slikket fitte før. Hva smaker det? Ang. suging så har jeg blitt sugd en gang under sex å det var med en ikke fullt så fin kvinner. Jeg kjente minimalt når hun sugde meg. Så hun må suge i å suge. I ettertid synes jeg det er kvalmt at hun sugde meg pga. utseende å at jeg har hørt flere andre kjente hun har hatt sex med. Gleder meg til jeg møter henne igjen. For det blir jo ikke kleint........ I allefall når jeg ville vært foruten dette. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Selvsagt er det feil! Det er helt naturlig at du godtar slikt Lenke til kommentar
Watermeloon Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Det er jo ikke feil, det er jo ditt valg Vil du ikke så vil du ikke liksom. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Det er jo ikke feil, det er jo ditt valg Vil du ikke så vil du ikke liksom. Vil du ikke SÅ SKAL DU! Lenke til kommentar
blured Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 den tankegangen er det ihvertfall mulig for deg å wanke til... Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 den tankegangen er det ihvertfall mulig for deg å wanke til... Korrekt Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Har aldri slikket fitte før. Hva smaker det? Det varierer voldsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg