xileh Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hei. Dama har en HTC Tattoo. Ble tatt en reset på denne her en dag, og etter det får vi ikke android Marked til og fungere. Kommer så langt att vi skriver inn epost og passord for gmail konto. Og så kommer det opp en nettleser side med brukeravtalen. Denne må godtaes for att Markedet skal fungere, men det er ingen godta knapp. hver gang en starter opp Markedet nå, så kommer jeg rett inn på denne nettsiden. Litt vanskelig og forklare, men håper det var litt forståelig Lenke til kommentar
xileh Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 Tok og fjernet dataen fra Markedet på min Desire, for og sjekke hvordan det ble da. Da kom denne siden opp her også. Er betingelser for Android Marked jeg mente. Men her har jeg Godta/Avslå nederst. Denne linjen kommer ikke opp på HTC Tattooen så jeg får ikke godtatt. Noen tips? Lenke til kommentar
Fredd1717 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Tok og fjernet dataen fra Markedet på min Desire, for og sjekke hvordan det ble da. Da kom denne siden opp her også. Er betingelser for Android Marked jeg mente. Men her har jeg Godta/Avslå nederst. Denne linjen kommer ikke opp på HTC Tattooen så jeg får ikke godtatt. Noen tips? Har akkurat det samme problemet! Noen som vet? Lenke til kommentar
Line67 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Tok og fjernet dataen fra Markedet på min Desire, for og sjekke hvordan det ble da. Da kom denne siden opp her også. Er betingelser for Android Marked jeg mente. Men her har jeg Godta/Avslå nederst. Denne linjen kommer ikke opp på HTC Tattooen så jeg får ikke godtatt. Noen tips? Pussig..! Jeg sitter her med min HTC Tattoo og har akkurat samme problem. Får opp avtale-siden,men det kommer ikke opp valg for å godta. Har prøvd å slå av tlf, ta ut simkort og slå på igjen. Har også skjønt at man må være pålogget via mobilt nettverk og IKKE via trådløst, når man skal godta avtalen. Har prøvd alt dette, men går fortsatt ikke. Til å bli gal av....Min tlf er ny, så jeg har ikke vært inne på AM tidligere.. Har dessverre ikke noe svar, men henger meg på problemstillingen Lenke til kommentar
Fredd1717 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Har nå funnet ut en løsning. Bytt språk til engelsk. Så fikk jeg mulighet til å godta. 1 Lenke til kommentar
xileh Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 Har nå funnet ut en løsning. Bytt språk til engelsk. Så fikk jeg mulighet til å godta. Testet dette, og det fungerte Tusen takk til Fredd1717 som fant løsningen. Lenke til kommentar
Line67 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Har nå funnet ut en løsning. Bytt språk til engelsk. Så fikk jeg mulighet til å godta. Tuuuuusen takk! Det funket! Takk til Fredd1717 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå