Noxnon Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg lurte på om noen av dere på forumet har et innspill på billig og god hvitvin på kartong. Anyone? Lenke til kommentar
torboe Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Skal den være til en sort mat eller bare for kos? Lenke til kommentar
Chanettemarie Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 blue non, elise og Black Tower:) Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 blue non, elise og Black Tower:) Haha! Lenke til kommentar
Noxnon Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) blue non, elise og Black Tower:) Haha! Haha som i at jeg ikke burde kjøpe de? Jeg så en ganske billig hvitvin på vinmonopolets nettsider, Promenade blanc. Noen innvendinger? Noen andre som har forslag? Endret 13. oktober 2010 av Noxnon Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Jeg så en ganske billig hvitvin på vinmonopolets nettsider, Promenade blanc. Noen innvendinger? Ja.. Kanskje noen av disse? Endret 13. oktober 2010 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå