the_ruthless Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Her har tydeligvis dine inkompetente lærere ikke gjort jobben sin? MEGET mulig. Og ikke nok med det; de fikk ikke lært oss alt vi (ifølge læreplanen) skal lære. Altså, de var ikke innom hovedtemaer som f.eks. lyd i noe særlig grad. Blant annet. Om jeg må gå på den skolen til neste år, og ha disse lærerne, er jeg rimelig sikker på at jeg ikke kommer til å greie å fullføre skoleåret. Sorry for off-topic. (Ønsker deg god sommerferie, NickFalk.) Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 29. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2003 Fant den, her trengs det quicktime:http://webdev.o1.com/rvb/movies/switch/RvB_switch.mov hehehe.. den var jo kul den da:) litt mer humor enn i den jeg fant:) må nesten lese mellom linjene på den første filmen:p Lenke til kommentar
^Nikon Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Er enig med deg toretors, den filmen med gamer-fyren var mye bedre. Inntil jeg ser en Mac oppføre seg så bra som alle Mac-folk/fanatikere sier/skriver, så er jeg misfornøyd... Og til deg the_ruthless: Du kan få se min Mac Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Inntil jeg ser en Mac oppføre seg så bra som alle Mac-folk/fanatikere sier/skriver, så er jeg misfornøyd... Og til deg the_ruthless: Du kan få se min Mac Wow! Får jeg prøve den litt selv, også..? :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå