billywillie Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Har en Acer pc som nesten ikke reagerer lenger. Har nå kjør Mb og Combofix og her er loggene. mbam-log-2010-10-12 (17-23-38).txt log.txt Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Står ganske tydlig. Registeret er infestert av virus. Den ble "Quarantined and deleted successfully". Problemet er at filen som var infestert er nokså viktig for din bruker. Sett inn Windows CDen og kjør "Repair", så vil den slettet filen ble installert på nytt. Det bør gjøre susen. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hvordan fungerer pc'n etter at du skannet med programmene? Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 Hvordan fungerer pc'n etter at du skannet med programmene? Jo den ble ganske mye bedre men jeg mistenker at det er noe mer. Er litt usikker på den repair funksonen du nevnte! Men jeg skjørte chkdsk C:/r og etter det ville maskinen ikke starte men da kom såkalt repairmodus opp og etter 2 runder med den så fikk jeg startet windows og nå ser det ut til å funke selv om jeg synes maskinen er noe treig. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Ser du har Vista. Her har du guide på hvordan å utføre Repair: http://www.bleepingcomputer.com/tutorials/tutorial148.html Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 Ser du har Vista. Her har du guide på hvordan å utføre Repair: http://www.bleepingcomputer.com/tutorials/tutorial148.html Takk for den. Men den hjalp meg ikke. Jeg har brent acer recovery dvd og når jeg bruker den så får jeg kun valget om å gjenopprette systemet til fabrikkstandard. (noe jeg helst ikke vil) Ligger også en gjenoppretting på hardisken og der har jeg kjørt en såkalt repairfunksjon. Men etter det jeg leser så hjelper dette folk som har problemer med å starte Windows og det er ikke mitt problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå