Delvis Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Har Get kabel tv. Og bredbånd derfra. Men har også et problem: Ser minimalt på Tv. Stort sett et par tre programmer daglig på Nrk (nyheter, aktuelt) Ellers er det helt sjeldent og sporadisk jeg ser noenting på Tv. Klarer meg med nettet, og der kan jo disse programmene også ses direkte( pluss det meste annet ) Så å betale 299 spenn pr mnd for "start"pakke (Gets grunntilbud) forekommer meg å være bare å kaste penger ut av vinduet. Er det feks greit å si opp kabel TV og beholde bare bredbånd? Eller vil Get mislike et sånt valg, så du som kunde kommer i et dårlig lys? Hva ville andre valgt å gjøre i mitt tilfelle? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 For Get er du bare et tall som de sender fakturaer til, så de driter vel egentlig i hva du har på abonnementet ditt. Det er nok ingen som sitter og sier "tut, tut, tut, du sa opp kanalene dine du, da skal vi lage helvete for deg". 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå