ByS0 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Heisann. Fikk nylig problemer med min Tatung V32MCHK (En 32 tommer: Prisguide: Tatung V32MCHK ) da jeg plugget inn xbox360'en min for første gang på 1 år eller mer. TVen har fungert veldig bra med hdmi gjennom både laptop, stasjonær, og tvboks. Men da jeg koblet til xboxen som da bruker rca (og komponent) så begynte det å flimre og blike hvite striper mens bildet samtidig ruller opp og ned som en annen rullegardin. Greit nok tenkte jeg, får se litt på instillingene på xboxen og TVen, men nei ikke noe jeg kunne stille inn der som gjorde noe bedre. Det som gjorde alt til værre nå var at ingenting fungerte, ikke å få bilde over hdmi fra laptop, stasjonær eller tvboks. Alle løsningene fikk samme problem nå, nesten som at standardinstillingene til TVen hadde blitt satt til noe obskurt. Har nå prøvd å stille inn oppløsningen opp i mente, men selv med en oppløsning så lavt som rundt 400/500 så vil det ikke stoppe, og dette selv om at tven bekrefter at dette faktisk er den oppløsningen som står på tven. Har nå prøvd både vga, scartkabel, flere rca kabler, og flere hdmi kabler for å se om det endret seg, men til ingen nytte. Så nå håpet jeg inderlig at noen av dere kunne ha noen ideer. -Byso Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 De gangene min Tatung (V32MCAK) har flimret, gjerne når jeg kobler til noe nytt, eller er for ivrig til å skifte mellom forskjellige kilder, har det hjulpet å omstarte TV-en mved å skru den av, dra ut kontakten et halvminutt, og starte opp på nytt. Har du prøvd det? Lenke til kommentar
ByS0 Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 Det hjalp faktisk. Pokker heller, noen ganger er svaret så enkelt at man ser det ikke engang. Tusen takk for hjelpen Svinks! -Byso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå