Gå til innhold

Melde seg opp til teoriprøve til klasseB(bil) hvordan?

haagen

Anbefalte innlegg

Hvordan er det jeg melder meg opp til teoriprøve til bil(klasse B)? Er det bare å møte personlig opp på stasjonen med legitimasjon. Eller må ta kontakt med en kjøreskole først, så melder skolen meg opp? Hvordan fungerer egentlig dette?

Hva koster det å avlegge en teoriprøve? Om jeg stryker. Hvor lange ventetid er det, før jeg kan avlegge ny prøve?

Noen som har noe tips før/under prøven som kan være lurt å tenkte på?

Jeg har søkt etter å få førekort, fikk godkjent på det, så den er hvertfal i boks.

Endret av haagen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må bli klarert først, søk om førerkort på vegvesenet sine hjemmesider. Dette for at de skal sjekke at du ikke har noe på vandelen som gjør at du ikke kan ta førekortet.

Det er to uker sperrefrist på teorien om du stryker.

Teorien koster 470 nå, ble satt opp for et par måneder siden.

Lenke til kommentar

Den er så lett du trenger ikke engang å øve til den :). Øvde aldri til den men PS: Jeg fulgte veldig nøye med hva min kjørelærer fortalte meg og hva jeg hadde hørt på grunnkurset eller hva det enn het igjen. Pluss tenk logisk! Noen spm lurer deg med å sette opp noen skilt som opphøyer farten men spørsmålet er hva betyr veimerkingen, jeg bare stusset litt og WTF for et dumt spørsmål. Pluss LES nøye på alternativene, var ferdig etter 10 til 15 min! Besto med 4 feil, eller noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...