Clockworktoy Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Nå skjønner jeg ingen verdens ting. Startupsiden, den med applelogoen og det lille hjulet som snurrer, står der bare i mange timer. Det lengste jeg har hatt tålmodighet til å sitte og vente på å se om det skjer noe er fire timer. Har resat PRAMEN og PMU'en, samt hatt batteriet ute i en times tid. Nothing's working Det skjedde brått etter at den presterte å slå seg av midt i no programoppdatering som skjedde når jeg skulle restarte.. Møk. Needs help! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Spørs om ikke den må på service. Har du prøvd å sette i OS X DVD'en og se om du får til å fikse noe på den måten ? Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 Har allerede testa det, og ingenting skjedde.. Æsj. Noen som vet om dette går på garantien, eller må jeg ut med flerfoldige tusen? Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Regner med du holder nede "c" eventuelt kan du holde inne "opt" knappen å se om du får velge volum å boote fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå