Gå til innhold

Vend klær

Hva synes jeg om de foreløpige klærne?  

22 stemmer

1. 1. Hva synes jeg om de foreløpige klærne?

• De var råkule! Digger dem
    • De var helt greie, ikke super men heller ikke dårlig
    • Fryktelig stygge klær. Ikke noe vits i og fortsette

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har sånn smått begynt og designe litt klær. Så jeg har startet en egen Webshop, der jeg selger litt skateklær jeg har laget. Merket heter "Vend" og jeg har ikke laget så mange produkter, men jeg jobber med og legge til flere. Jeg lurer på hva dere syntes om designe, hva jeg kan gjøre bedre osv. Her er butikken www.vend.spreadshirt.no

Bare still spørsmål i tråden :)

-Martin

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann

Kult at du prøver å lage noe selv! Dette er ikke min stil, men jeg skal gi objektiviteten et ærlig forsøk.

Jeg ville flyttet logoen på brystet litt nedover. Jeg synes den ble ubehagelig nær halsen, noe som gir dårlig balanse (hettegenser og de nederste t-skjortene).

Takk for svar, jeg er ganske enig. Skal fikse det og få til noe lignende :)
Lenke til kommentar

For all del, jeg støtter opp om entrepenørånden og initiativet ditt, men jeg tror ikke spreadshirt.no er stedet å lage en merkevare på. Da bør du nok starte fra bånn av.

Når det gjelder designene dine, så er de for meg rimelig intetsigende, men så er jeg heller ingen skater så min mening er kanskje ikke den du skal høre mest på. Jeg ser du har prøvd å «brande» klærne, men det funker dårlig. Brandet ditt heter Vend, men det har ingen visuell identitet, og de myriadene av forskjellige skrivemåter, farger og typer du har brukt gjør ikke akkurat noe for å hjelpe på.

«Shit happens» t-skjorta var kanskje den aller beste av de du hadde der.

Lenke til kommentar

Pfft. Ikke gi opp så lett. Jobb med ulike design og ha litt tro på deg selv. Hvem faen bryr seg om hva en preppy gjeng på et forum forteller deg om skate-design til en helt annen målgruppe. Meld deg inn i et forum med fokus på streetwear og arbeid med design og produktkvalitet. Uansett hva som skjer er det god erfaring!

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Ikke helt min stil, men de var ok. For å selge plaine hettegensere med kun logo på tror jeg du må ha et mye større merkenavn. Og så fremt du ikke får noen kjendiser til å gå med det, kan det bli vanskelig. Da ville jeg heller satset på t-skjorter av typen shit happens, som faktisk var litt kul.

Uansett hvis du gir opp allerede kun over at noen ikke liker ideen på et forum, har du ikke det som trengs for å slå gjennom...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...