M00ds Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Fant et svart hårstrå i en melkesjokolade med daim nå, noe som ikke var veldig delikat. Er det en grunn til å klage eller er det ikke noe vits? Har tatt vare på både sjokoladen og emballasjen. Står jo igrunn på deres hjemmesider at man skal si ifra hvis noe ikke stemmer... Andre som har erfaringer med slike tilfeller? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg klaget på en kvikk lunsj en gang. Fikk en eske full av diverse freia-produkter sendt i posten i erstatning. Jeg tok bilde av den og sendte epost. 1 Lenke til kommentar
Kosepose93 Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg klaget på en kvikk lunsj en gang. Fikk en eske full av diverse freia-produkter sendt i posten i erstatning. Jeg tok bilde av den og sendte epost. Seriøst ? Jeg skal så herpe en sjokolade på et vis ( har noen tips ?) å klage. For en ekse med freia produkter står høyt på ønskelisten min Men over til spørsmålet, om det faktisk er sånn at man får en masse sjokolade for å klage så ville jeg absolutt gjort det. Dessuten så kanskje de begynner å være litt mer forsiktige med røytingen når de driver med det de nå gjør på jobben : p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå