Hooddran Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 "We are not banning players for using single-player cheats. The confusion all comes from an inaccurate statement that we think cheating in single player negatively affects achievements or some such. Not the case. I don't even know if the person who this story is based on actually got banned, but if they did, it's because they were using a hack inside a multiplayer game. I would recommend that if you want to cheat in single player StarCraft II games, use the ones we put in there. A lot of the hacks out there work in both single and multi. If you get a third party hack and intend to only use it for single player, and then go play a mutiplayer game with it still on, you're bound to get tagged." - Bashiok, fra battle.net forumene. Selv om det hadde vært tilfelle at spillere hadde blitt permanent utestengt for å cheate i singleplayer hadde jeg støttet det. Det er absolutt ingen grunn til å dra inn 3departs programvare, hvis man absolutt MÅ cheate for å klare et oppdrag kan man bruke de som allerede er lagt inn i spillet. I tillegg blir terskelen mye lavere for å bruke slikt i multiplayer hvis man allerede har brukt det mye i singleplayer / har tilgang til det. Synes uansett det er flott at Blizzard viser nulltoleranse for alle typer cheats og straffer eventuelle cheatere så hardt som mulig. Skjønner ikke helt hvorfor så mange er i mot dette, hva forventer man når man bruker programmer som helt klart ikke er lov? At man i tillegg kommer etterpå og griner om at man har blitt permanent bannet er bare helt latterlig, fikk helt klart som fortjent. Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Ser ingenting feil med dette. Jukser du i SP, som igjen er opp mot battle.net, kan du like godt jukse MP. Juks = ban - Ikke noe grålinje på dette, imo. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 "We are not banning players for using single-player cheats. The confusion all comes from an inaccurate statement that we think cheating in single player negatively affects achievements or some such. Not the case. I don't even know if the person who this story is based on actually got banned, but if they did, it's because they were using a hack inside a multiplayer game. I would recommend that if you want to cheat in single player StarCraft II games, use the ones we put in there. A lot of the hacks out there work in both single and multi. If you get a third party hack and intend to only use it for single player, and then go play a mutiplayer game with it still on, you're bound to get tagged." - Bashiok, fra battle.net forumene. Selv om det hadde vært tilfelle at spillere hadde blitt permanent utestengt for å cheate i singleplayer hadde jeg støttet det. Det er absolutt ingen grunn til å dra inn 3departs programvare, hvis man absolutt MÅ cheate for å klare et oppdrag kan man bruke de som allerede er lagt inn i spillet. I tillegg blir terskelen mye lavere for å bruke slikt i multiplayer hvis man allerede har brukt det mye i singleplayer / har tilgang til det. Synes uansett det er flott at Blizzard viser nulltoleranse for alle typer cheats og straffer eventuelle cheatere så hardt som mulig. Skjønner ikke helt hvorfor så mange er i mot dette, hva forventer man når man bruker programmer som helt klart ikke er lov? At man i tillegg kommer etterpå og griner om at man har blitt permanent bannet er bare helt latterlig, fikk helt klart som fortjent. Griner? jeg håper du blir bannet for en eller annen grunn, ikke kom gråtene til meg. Jeg sa du skulle ha støttet oss! Lenke til kommentar
Toggy Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Griner? jeg håper du blir bannet for en eller annen grunn, ikke kom gråtene til meg. Jeg sa du skulle ha støttet oss! Du får det til å høres ut som om blizzard banner alle for alt mulig, noe som er veldig veldig feil. Lenke til kommentar
Hooddran Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Ser ikke helt hvordan jeg skal klare å få meg selv bannet, men dersom jeg er idiot nok til å bruke en av de cheatene som klart er ulovlig kan jeg love deg at at jeg ikke kommer og gråter om at jeg får som fortjent. Håper Blizzard lar banhammeren falle hardt og brutalt på alle de som blir tatt for cheating. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 Blizzard er noen idioter som går LANGT over streken, dumme folk. Lenke til kommentar
Hooddran Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Ihvertfall prøv å komme med noen eksempler der de har gått over streken med litt argumentasjon før du slenger ut påstander, da har du ihvertfall en liten mulighet for å bli tatt seriøst. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Har du ingenting nytt å tilføre en tråd er vel å bumpe den litt unødvendig? 1 Lenke til kommentar
Toggy Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Obvious troll is obvious Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå