asad Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Her kan vi diskutere Gothic 4. Gothic 1 og 2 var fantistiske spill som fortsatt blir husket av mange av oss. Samme gjelder for Gothic 3. Nå er det altså klart for Gothic 4 , som forresten har fått uendelig dårlig omtale. Blir dette noe bra? Blir de mest harcore spillerne blant oss skuffa? Snart finner vi ut av dette. Endret 12. oktober 2010 av asad Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 finnes det en halvfornuftig review på spillet noen sted? er en smule skeptisk til dette Lenke til kommentar
asad Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Alle reviews og previews sier vel at spillet er crap i forhold til Gothic serien. Jeg har bestemt meg for å bare teste det og se hvordan det er , uten noen fordommer. Jeg er Gothic serien sin aller mest trofaste fan forresten. Så,dette blir spennende. Endret 12. oktober 2010 av asad Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 jeg har kun spilt litt nr 3. begynte jo litt bra, men så skjedde det ett eller annet som gjorde at natt og dag skiftet hvert sekund. la det bare bort og har ikke tenkt på det siden. det er jo vel og greit å prøve, men å kaste 3-400 NOK på det gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Har problemer med at spillet småhakker uansett. Hadde ikke dette problemet med demoen i det heletatt. Noen som har greier på om det går ann å fikse? Lenke til kommentar
ArneMaiden Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Har problemer med at spillet småhakker uansett. Hadde ikke dette problemet med demoen i det heletatt. Noen som har greier på om det går ann å fikse? Ingen som har spillet enda? Her er et par anmeldelser: pc-games.de IGN Nokså stor tysk diskusjon Ser ut til å være et kort rpg. Bare 16-25 timer :S. Ellers virker det som det er mer action-eventyr enn det er et virkelig rollespill. Lenke til kommentar
asad Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 16-25 timer er ikke så kort er det det? De folka der rusher gjennom spillet tror jeg. Hva var Gothic 3 på? Husker at spillet var ganske så enormt Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Gothic 3 var jo omtrent umulig å komme seg igjennom Men Gothic 1 var rundt 35 timer og 2 ern rundt 40 (For min del). Gothic 4 er langt ifra et dårlig spill, men det er som mange sier ikke Gothic. De kunne likegjerne kalt det noe annet. Jeg begynte på høyeste vanskelighetsgrat (Som heter Gothic) men jeg støtte på noen problemer. Ikke at fienden er så forbanna vanskelige, men du får så sinsykt dårlig tilbakemelding når du blir slått. Så - ved spillet er - Liker ikke de nye stemmene - Usynlige vegger - Utrolig teit hoppe animasjon, og du veit aldri hvor høyt du egentlig vil hoppe. - Mangel på tilbake melding når du selv tar skade. - Det hakker. Dvs like mye om jeg skrur alt på minimalt som på maks. Dette problemet hadde jeg ikke i demoen. - Ellendig lipsynch Lenke til kommentar
ArneMaiden Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Når de brukte 25 timer så var visst nok omtrent alle sidequests gjort. Syns nå det er litt kort til RPG å være. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Usynelige vegger? dealbreaker Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Spiller med alt på max untatt noe post greier @ 1080p. Får god fps (60-70 tror jeg, 30 stabilt under bruk av fraps) men føltes veeldig laggy.. Har spill et problem med usynca linjer? Bruker aldri vsync da det kødder til fps'en min. Var ikke spesiellt gøy, da jeg hater småjobber, noe spillet var fyllt med (og laggen ødela), men ja, noen flere som opplever "lagg"? Har slettet spillet men.. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Det har kommet en hotfix patch som fikser mye av performance problemene. Glir helt glatt til meg nå, det forbedrer opplevelsen drastisk Lenke til kommentar
ArneMaiden Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Det har kommet en hotfix patch som fikser mye av performance problemene. Glir helt glatt til meg nå, det forbedrer opplevelsen drastisk Specs? Jeg har HD5850, C2D@4GHz og 4 gig ram, når det er mye NPC-er (f.eks. i byen helt i begynnelsen) går jeg under 30 fps. Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 GTX 480 og OC i7 920 kjører spillet rundt 55-60fps rent over alt med unntak av bak fossen til Diegos hule i demoen. Der kneler maskinen min til 20-25 fps når jeg ser ut gjennom vannet i fossen. Har fullversjonen men kjenner ikke lysten til å ville spille det kommer helt enda... Ser liksom ikke hva jeg skal få ut av spillet, når det hverken er Gothic stil eller en velfortalt historie (Dialoger etc. er skrevet for barn eller av barn... Hemmer innlevelsen.) Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Tror alle RPG fans kan nye Gothic 4. Om bare Gothic fans kan se bort ifra at det er Gothic, så kan kanskje de også få noe ut av det. Etter å spilt noen timer synes jeg ikke dette er ille i det heletatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå