-Just-Me- Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg liker snø, men vil da at det skal være under 0 grader. Er det over kan jeg være foruten snø. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Snø er fint å se på, det skaper en viss romantisk/koselig stemning. Men til de fleste praktiske formål er det utrolig ødeleggende og unødvendig. Man finner ikke igjen ting om man mister dem i bakken, man blir våt om man faller, det er tyngre å gå rundt, etc. I skibakken og på julaften er snø akseptert. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Snø er bare fint å se på i omtrent 8-10 timer etter at det har snødd da. Etter det ser det ofte relativt grått og jævlig ut. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 OMFG SNØ! Gief moar! Det summererer ganske greitt opp mi meining. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Det er kjempefint på hytta, men her hjemme kunne jeg vært foruten. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Så lenge det bare er ett tynt hvitt lag på bakken, greit. Men nå jeg må vasse i den hver dag, blæ. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 I dag kom brøytebilen for første gang på en måned ca. Nesten så jeg felte en tåre... Kulde > Halvmeter nysnø... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg er glad for at det har snødd så mye nå siste dagene. Kjempekoselig, sprengkulda er borte og det er praktisk fordi at det isolerer huset. La det holde seg sånn her nå. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Snø er fantastisk! Ble så lykkelig av å gå til skolen i dag, alle trær, gjerder og skilt var dekket med snø. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Når det ikke er slaps er det helt ok. Men det må være kald tørr snø! Poll? Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Digger snø men ikke slik den er i kristiansund, der blir det bare slaps. Kjekt å være i bartebyen der den ligger leeeenge uten å være blaut. Herlig å ri på tur i masse nysnø ^^, Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Digger snø men ikke slik den er i kristiansund, der blir det bare slaps. Kjekt å være i bartebyen der den ligger leeeenge uten å være blaut. Herlig å ri på tur i masse nysnø ^^, Gampen min elsker nysnø, da går det avgårde i friskt trav med ørene rett fram og førnøyd prusting. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Digger snø men ikke slik den er i kristiansund, der blir det bare slaps. Kjekt å være i bartebyen der den ligger leeeenge uten å være blaut. Herlig å ri på tur i masse nysnø ^^, Gampen min elsker nysnø, da går det avgårde i friskt trav med ørene rett fram og førnøyd prusting. Er utrolig herlig Bortsett fra akkurat når det snør da Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Digger snø men ikke slik den er i kristiansund, der blir det bare slaps. Kjekt å være i bartebyen der den ligger leeeenge uten å være blaut. Herlig å ri på tur i masse nysnø ^^, Bartebyen Elsker å våkne til en snødekt hage Hvis jeg ikke var syk hadde jeg hoppet ut av soveromsvinduet mitt ned i nysnøen Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Nå daler det virkelig ned i bartebyen Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Nå daler det virkelig ned i bartebyen Våknet til snøstorm Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Herlig å kunne se på et hvitt landskap ut vinduet! Snø er et must om vinteren! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå