Datasmurf Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Gah, det har å forsvinne til jeg kommer hjem! Riktignok blir ikke det før litt uti november, men likevel. Jeg liker ikke at det er sne i Stavanger. Var ille nok i desember i fjor, da det kom rekordmye på 12 timer en dag like før jul og alt var kaos. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Kommer nok ikke til å ligge lenge nei... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Snø er fantastisk herlig! Jeg sitter her og lengter etter litt selv.. Gleder meg til å kunne lage snøengler og fange dalende snøflak med tungen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Snø på fjellet er flott, snø i låglandet der folk bur kunne eg klart meg utan. Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Snø er helt ok når tiden virkelig er inne for det. Jeg synes ikke den er det ennå. Og da blir den bare irriterende. *snøft* Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 WHAT jeg har ALDRI fått noen panda! Urettferdig! As for me; Det var en gang en jente som likte snø, så fikk hun lappen og en bil med tilhørende dårlige vinterdekk, og så levde hun ulykkelig alle sine dager. Det betyr bare en ting, nemlig at jeg er søtere enn deg. Alle supersøte mennesker får en panda på besøk da de er nedfor! Kan de kose med den og bli i godt humør igjen Som f.eks i denne filmen: http://www.youtube.com/watch?v=ubZimS4E3F0 Ut ifra det som står om klippet vil man tro at dette er en fiendtlig og badass panda som er ute etter slåssing og faenskap, men sannheten er at disse to gutta vi får se i klippet er nedfor fordi det snødde i et par dager, men så regna det no jævlig og alt ble til sørpe. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 det som irriterer meg med snø er alle idiotene som blir så overraska over at den kommer. Faen heller, vi bor i jævla Norge! det er snø hvert jævla år, men folk blir like overraska hver gang! Kjøtthuer Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Måke frem bilen, høre på alle idiote på Facebook som syter over snøen. Jo, takk. Vi har fått det med oss. Glatt ute, må gå ned veien til bussen /ganske bratt og glatt. Greit at jeg er sengeliggende idag og imorgen da Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 det som irriterer meg med snø er alle idiotene som blir så overraska over at den kommer. Faen heller, vi bor i jævla Norge! det er snø hvert jævla år, men folk blir like overraska hver gang! Kjøtthuer Enig. Om man ikke liker snø så burde man finne seg et annet land enn Norge å bo i. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Tenk så heldige vi er som har så varierende årstider og natur, jeg liker snø hvertfall. Selve snøen. Fører jo med seg at ting må planlegges litt bedre men det går gra. og f.eks kjøre på vinterføre er noe jeg hater. Men hater ikke snøen Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Klarer ikke å komme i julestemmning uten snø. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Snø er dritkoslig. Men bare når man sitter inne i varmen, har en kopp kakao og går rundt med en altfor stor t-skjorte og stillongs! Da koser jeg meg max Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 t-skjorte sover man med og stilongs har man på ute Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 t-skjorte sover man med og stilongs har man på ute Man sover ikke i t-skjorte..! LOL! På vinteren så er det ullsokker, stilong og stor t-skjorte som er tingen! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Nei, dere tar begge feil. Man fyrer på med nok varme til at man kan gå i shorts og t-skjorte, eventuelt skjørt og t-skjorte/top om du er jente. Endret 24. oktober 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hater snø like mye som jeg hater skattenivået i Norge. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hater snø like mye som jeg hater skattenivået i Norge. Flytt ! Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Ventet på snøen helt siden sommerferien jeg, og jeg har ikke fått noe Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hater snø like mye som jeg hater skattenivået i Norge. Flytt ! Hva vet du om jeg bor i et land med snø? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg liker snø, den vinteren som var, likte jeg godt. Det var jevnt kaldt hele tiden, og ikke glatt. ~ Mortis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå