Pilkern Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Personlig liker jeg snø, og går en del på vanlig langrennski, men står også en del på twintip Eneste som er irriterende er de første dagene da det snør/regner, og alt blir til sørpe, sad panda ich bekommt da Lenke til kommentar
laurell Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 + Gøy på fjellet, ski osv + Nydelig landskap + Leke seg, uansett alder - Snø og Bergen = it sucks big time.. - Måke fram bilen, parkeringsplassen osv Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg er ikke noe ski/fjell mann, men jeg liker snø. Den gir flott stemning, også digger jeg hvordan den demper all lyd....alt føles så tett og koslig ut. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Pent å se på, gøy for unga, slit ellers. Lenke til kommentar
Kosepose93 Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Snø er koselig det ^^ Men skulle ønske den kom for fult i Oktober å "dro" i Januar Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Snø på fjellet = Win! Snø andre plasser = Fail! 2 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg liker egentlig snø jeg også, ihvertfall før jul, da er det ganske så kos med snø. Men etter nyttårsaften begynner man å bli lei, og man ser fram til de varmere tider. Når det kommer snø i oktober, november og desember merker man at jula er nær, og i tillegg at det er kos og fint å se på. Også kan man selvsagt gå på ski, ikke minst! Dog i slutten av desember og januar og februar er det ganske kaldt, sånn som forrige vinter, for eksempel. Også begynner man å savne å kunne gå på ren asfalt i stedet for glatt is eller snø, pluss at sannsynligheten for å tryne er ganske større om vinteren enn om sommeren. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Snø er bra, men når den snøen smelter litt og blir is, det er da det går galt. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Snø er kaldt, og blir bløtt når det blir varmt, og hardt som fy når det blir kaldt igjen. Kan komme 23.Des og gå igjen 3.Jan. Jeg skal flytte sørover så fort jeg kan! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Snø på fjellet = Win! Snø andre plasser = Fail! Endelig noen som har skjønt det! Snøen kan holde seg over 2469 meter! Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Snø er det fineste vi har her i nord. Men svart eksos-snø og sørpe er djevelens verk. 5 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Derfor man ikke vurde være nær veien hvis man beundrer snøen, eller hvis unger skal leke. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Jeg skal grisebase kjæresten. Så det er topp. Ellers så er det jo pent å se på. Snowboard kan man jo ikke hoppe over eller. 1 Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Snø er jo kjempegreier... så lenge det holder seg langt vekke fra veien, bilen, arbeidsplassen og andre plasser som har med bil å gjøre. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Personlig liker jeg snø, og går en del på vanlig langrennski, men står også en del på twintip Eneste som er irriterende er de første dagene da det snør/regner, og alt blir til sørpe, sad panda ich bekommt da WHAT jeg har ALDRI fått noen panda! Urettferdig! As for me; Det var en gang en jente som likte snø, så fikk hun lappen og en bil med tilhørende dårlige vinterdekk, og så levde hun ulykkelig alle sine dager. Endret 21. oktober 2010 av Charlotte Q Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Det snødde i Bergen i natt. 20. Oktober. Det snør fremdeles. Jeg har fått nok, det kan godt vente til desember. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Oh yes endelig fikk dere også snø Forhåpenligvis forsvinner denne første snøen kjapt, bruker å være noen runder før den legger seg helt. Løvet har jo ikke falt helt av trærne enda. Endret 21. oktober 2010 av WarpX Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Snø er fint det, vinteren er bare alt for lang. Hadde vi hatt kortere vinter med snø hele tida, hadde det vært bedre. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Snør her nå! (Stavanger) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå