snorri Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Jeg redigerte nylig en film med Adobe Premiere 6.5 som jeg lagret i .mpeg format. Jeg spilte den av på PC'en jeg redigerte den, og det gikk fint. Jeg gjorde det også på en annen PC, og det gikk det også. Men da jeg skulle spille den av på min PC, begynte wmp bare å lete etter kodek, men den påstår bare at det oppstod en feil under nedlasting av kodek, og vil ike spille den av... Dette skjedde også hos en kompis av meg. Jeg har wmp 9, og ja, er koblet til internett. Lenke til kommentar
streeter Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Litt usaklig kanskje: Windows media player 9 er som alle andre versjoner av windows media player laget av et konsern som kaller seg microsoft. Dette er antakelig årsaken, jeg foreslår at du som løsning på problemet bruker din tilkobling til internett til å laste ned en avspiller som heter bsplayer... Mykje betre... :google: å skrive "bsplayer download" i google.com eller alltheweb.com er en god start :google: Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Ganske usakelig kanskje.. han har jo fått d til å funke på 2 andre maskiner med WMP 9.. Lenke til kommentar
snorri Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 Hva mener du med fucka kodek? Utdyp det litt... Jeg hadde så å si alle kodek i hele verden før jeg formaterte pc'en, da funket det ikke, og etter at jeg formaterte, når jeg bare hadde divx, funket det heller ikke. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Bruk g-spot til å finne ut hvilken kodek videoen bruker Lenke til kommentar
snorri Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 Har prøvd, men Gspot funker ikke med .mpeg Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Har prøvd, men Gspot funker ikke med .mpeg åå, seff.. husker det nå :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå