Hrodebert Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Nei i grunn er de ikke det. Men mange har missforstått dette og bruker det som et chattested. Dialog og debatt derimot, det gjør Twitter veldig bra. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Man taler nok ikke for døve ører bare fordi noe ikke ble besvart eller re-tweetet. Jeg svarer knapt på noe, langt mindre reposter jeg det, men twitter-feeden min inneholder mer interessant fremfor uinteressant. Litt merkelig tolkning av årsak-virkning her. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hvilke twitter-feed-applikasjoner foretrekker brukerne her? Frem til nå har jeg brukt selve twitter.com, men den er til de grader upraktisk og ikke minst uoversiktlig når man begynner å følge en del. Lenke til kommentar
espeng75 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Vet ikke om det har noen stor betydning, men jeg ville f.eks aldri funnet den tråden her hvis ikke det var for twitter :-) http://twitter.com/#!/rinoandersen/status/27177702562 Jeg syntes twitter fungerer fint til å følge personer jeg mener har noe interessant å melde. I motsetning til facebook hvor jeg syntes det blir litt vel mye gårdsdrift og mafiawars.. Jeg brukes Netvibes.com som startside og har en twitter-widget der. Tviler sterkt på at jeg ville klart å følge med like mye hvis ikke det var for Netvibes. Endret 12. oktober 2010 av espeng75 1 Lenke til kommentar
MikalD Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Twitter er IKKE FACEBOOK! Det er for og informere og ikke chate og kommetere på alt mulig drit. 1 Lenke til kommentar
Mow Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Trenger man virkelig svar på alt som blir lagt ut? Som nevnt, mange av de er fra bedrifter og kjente ansikt/organisasjoner som bruker det i PR-sammenheng. For de som forteller når de legger seg eller lager mat, WHO CARES?! Det var nøyaktig det jeg tenkte etter jeg leste artikkelen også. Rart at folk syns det er så vanskelig å forstå at Twitter ikke er ment til å være akkurat som facebook. Hvilke twitter-feed-applikasjoner foretrekker brukerne her? Selv er jeg veldig fornøyd med TweetDeck, som jeg bruker til å lese twitter meldinger, og poste til twitter og en facebook side jeg har for firmaet:) Lenke til kommentar
doraemon Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Eh.. er det ikke det som er hele poenget med Twitter? Statements og statusmeldinger? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Ganske mange bruker det for å holde seg oppdatert på diverse sider / personer de følger med på. Jeg har for eksempel noen photoshop-folk, noen musikk- og filmbloggere på twitter. Mye spennende / morsomt som blir postet av og til. Det at det ikke kommer noe svar betyr ikke at det ikke blir lest. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Eh.. er det ikke det som er hele poenget med Twitter? Statements og statusmeldinger? Ja, men når man har blogger, myspace og evt facebook har man dette og mer til. Samt ikke denne teite begrensningen som gjør at man må kry(m)ptere linker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå