Gå til innhold

Kvitring uten svar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man taler nok ikke for døve ører bare fordi noe ikke ble besvart eller re-tweetet. Jeg svarer knapt på noe, langt mindre reposter jeg det, men twitter-feeden min inneholder mer interessant fremfor uinteressant.

Litt merkelig tolkning av årsak-virkning her.

Lenke til kommentar

Vet ikke om det har noen stor betydning, men jeg ville f.eks aldri funnet den tråden her hvis ikke det var for twitter :-)

http://twitter.com/#!/rinoandersen/status/27177702562

Jeg syntes twitter fungerer fint til å følge personer jeg mener har noe interessant å melde. I motsetning til facebook hvor jeg syntes det blir litt vel mye gårdsdrift og mafiawars..

Jeg brukes Netvibes.com som startside og har en twitter-widget der. Tviler sterkt på at jeg ville klart å følge med like mye hvis ikke det var for Netvibes.

Endret av espeng75
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trenger man virkelig svar på alt som blir lagt ut? Som nevnt, mange av de er fra bedrifter og kjente ansikt/organisasjoner som bruker det i PR-sammenheng.

For de som forteller når de legger seg eller lager mat, WHO CARES?!

Det var nøyaktig det jeg tenkte etter jeg leste artikkelen også. Rart at folk syns det er så vanskelig å forstå at Twitter ikke er ment til å være akkurat som facebook.

Hvilke twitter-feed-applikasjoner foretrekker brukerne her?

Selv er jeg veldig fornøyd med TweetDeck, som jeg bruker til å lese twitter meldinger, og poste til twitter og en facebook side jeg har for firmaet:)

Lenke til kommentar

Ganske mange bruker det for å holde seg oppdatert på diverse sider / personer de følger med på. Jeg har for eksempel noen photoshop-folk, noen musikk- og filmbloggere på twitter. Mye spennende / morsomt som blir postet av og til.

Det at det ikke kommer noe svar betyr ikke at det ikke blir lest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...