FenrisC0de Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hei! Har kjæresten på besøk og vi har en siste dag sammen før hun drar hjem igjen. Lu rte på om noen hadde noen knasende gode ideèr på hva jeg kan finne på i Oslo? Noe spennende og morsomt hadde vært kult Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Megazone eller drikking! Begge deler er sosialt og gøy! Lenke til kommentar
blured Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Er ikke Megazone mer for 12-13 år gamle guttunger? Uansett. Hvilke felles interesser har du og din kjæreste? Hva tenker du om hvor mye det kan koste? Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Aner jo ikke alderen deres. Gå tur, ta med god mat og drikke, sett dere på taket på operaen, eller ut i nordmarka. Lenke til kommentar
blured Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 TS er ihvertfall født 89. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Er ikke Megazone mer for 12-13 år gamle guttunger? Uansett. Hvilke felles interesser har du og din kjæreste? Hva tenker du om hvor mye det kan koste? Sist gang jeg sjekka må du være 18 eller være over 16 og ha foreldres underskrift. Men de vil jo tjene penger, så det driter de jo i. Lenke til kommentar
blured Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hehe, husker bare jeg kunne melde meg på det når jeg gikk i 7-klasse via en eller annen organisasjon for ungdom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå