henrikwl Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Siden jeg digger tråden for oppskrytte merker som kilde til informasjon om hvilke merker man bør styre unna, tenkte jeg å lage dens motsvar: en tråd med informasjon om hvilke merker man bør kikke nærmere på, merker hvor pris og kvalitet står i stil. Jeg vet at trådstarter oppfordret til å gjøre det i den andre tråden, men da er jeg redd det fort blir uoversiktlig. Nå har ikke jeg noe særlig egenhåndserfaring, men jeg kan jo begynne forsiktig med å nevne Ralph Lauren, som jeg har forstått har en kvalitet som rettferdiggjør prisen. Endret 12. oktober 2010 av henrikwl Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Ralph Lauren kan på ingen måte sies å være undervurdert. Hadde du laget en tråd som het "grei valuta for pengene" hadde RL passet rett inn, men undervurdert er det ikke. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Godt poeng. Endret. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Hvordan kan du kalle "bærumsuniformen" undervurdert? Skjønner ikke helt hva som menes med undervurderte merker, men Tommy Hilfiger sees ikke på noe "kult" merke blant ungdom, mens det egentlig er et flott merke. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Synes faktisk H&M har noe med kvalitet, om du leter litt. Lenke til kommentar
SML Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Bærumsuniformen? lol'd Personlig er jeg veldig glad i Cottonfield, selv om jeg bare har prøvd chinosene+1 genser. Veldig fornøyd, hvertfall til prisen som er 7-800 hvis jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Acne. Lenke til kommentar
Bastardo Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Acne. Enig her. Er også ekstremt fornøyd med noen av buksene til ToS. Utrolig behagelige samtidig som de ser bra ut. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Barbour - Jakkene deres er god kvalitet og har en fair pris. Filippa K - Mye av det har god kvalitet Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Må nesten som andre her nevne jeans fra Acne. Ellers kan jeg nevne NN07 også, som har god kvalitet (hvertfall på det jeg har fra dem) - til en pris rundt filippa k/acne. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Har ikke vært så mye borti NN07, men har hørt mye bra om "chinoene" demns. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 1. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2011 Drar opp denne igjen, er "These glory days" et godt skjortemerke? Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 1. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2011 Drar opp denne igjen, er "These glory days" et godt skjortemerke? Jeg har et par chinos fra de, det er god kvalitet på de. Spesielt i forhold til prisen. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 1. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2011 Drar opp denne igjen, er "These glory days" et godt skjortemerke? Jeg har et par chinos fra de, det er god kvalitet på de. Spesielt i forhold til prisen. Det jeg tenker på hovedsaklig, pris i forhold til kvalitet, gjerne på skjortene om det er noen som har erfaring Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 1. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Fornøyd mer Herring, Zara, Ralph Lauren, RM Williams, Sebago & ModernTailor. Endret 1. juli 2011 av Rankiz Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 1. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2011 ^Min erfaring fra zara er at plaggene ikke er av spesielt god kvalitet. De er jo billige, så man kan jo ikke forvente så mye, men jeg synes f.eks. H&M er et lite hakk over. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 1. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2011 ^Min erfaring fra zara er at plaggene ikke er av spesielt god kvalitet. De er jo billige, så man kan jo ikke forvente så mye, men jeg synes f.eks. H&M er et lite hakk over. Kjøpte en chinos fra Zara for 299kr, mye bedre enn det jeg har prøvd hos H&M. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 1. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Skjorter bestilt over nett sydd på mål, f.eks. fra Tailorstore synes jeg har veldig god valuta for pengene i forhold til å få skjorter som kjøpes i butikk. Finner det av en eller annen grunn det nesten umulig å finne smale skjorter med lange armer, og jeg er ikke den tynneste med BMI på "overvektig". Polo Pique varer nesten evig, men er dyr i innkjøp i Norge. Får man dem for 3-400 på salg eller outlet, vil jeg påstå det er bra i forhold til prisen. Endret 1. juli 2011 av Sovehest Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 1. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2011 Godt fornøyd med Filippa K og skjorter/piqueer fra PRL. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2011 Prøv å husk hva tråden går ut på nå da... Man kan si mye om Ralph Lauren og Filippa K, men ingen av dem gir spesielt god valuta for pengene når man kjøper til full pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå