Zemeckis Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Hei Kommer du noen gang til å selge din pc helt og holde deg unna og ikke kjøpe en ny en?Eller kommer du til å selge så kjøpe ny/oppgradere til du blir gammel og grå og ligger i grava? Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Kommer nok aldri til å kvitte meg helt med PC, men jeg er heller ikke den som oppgraderer oftest. Men nå som jeg tjener penger er det ikke umulig det blir en ny CPU/HK, HD og RAM Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 jeg lover deg at når jeg er 50 .. så er huset fylt av den dagens PCer Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Det blir datarom på gamlehjemmet Kvitte meg med PC? No way! Lenke til kommentar
Fry Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Pcen er kommet for å bli hos meg, kommer nok til å oppgradere i ny og ne og Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 I løpet av et liv vil jeg nok ha tilbakelagt rundt 1 million norske kroner på PC-utstyr Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Har mange tanger tenkt på å avskaffe meg PC helt.. Men ack nei, blir nok aldri noe av Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Nope! Tror det aldri skjer nei! EDIT:Masse kan skje på noen tiår, kankje det er noe annet tekno ting eg har? btw. Hadde vert digg å vunne i lotto og brukt 100.000+ på data Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Vel.. innen den tid tror jeg nok at man har kommet så langt at en kan spille Doom 3 i 3000x2400 ved hjelp av noen lette stilige shades, og en håndkontroll Spørsmålet er jo om en vil kalle denne remedien en PC, bærbar eller hva? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Vel.. innen den tid tror jeg nok at man har kommet så langt at en kan spille Doom 3 i 3000x2400 ved hjelp av noen lette stilige shades, og en håndkontroll Spørsmålet er jo om en vil kalle denne remedien en PC, bærbar eller hva? "1337 Enhanced GameBoy HyperAdvanced Pro" trur det prduktet kommer til å hete noe i den duren der.. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Kommer nok ikke til aa kvitte meg med pc`en nei , men naa har jeg tatt beslutningen om aa ligge " et skritt " bak utviklingen slik at jeg ikke tar det saa tungt om jeg ikke kan spille Doom 3 eller HL 2 paa et aar eller halv annet . Sparer penger av slikt og spillet vil jo for meg vaere like bra . Har kuttet ned paa spillingen ogsaa naa , spiller bare de ALLER beste spillene etter min mening da , og ikke saa ofte lenger . Lenke til kommentar
CFD Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Jeg har tenkt tanken MANGE ganger, men jeg klarer ikke og kvitte meg med datamaskinen min. Er mange ganger jeg synes den er bortkastet ,men idag så har jeg spilt Freespace i 6timer og da er den verdt det =D Har heller ikke så veldig god PC (XP1700@200fsb,1gig PC3200,Nforce2 IGP) , men siden jeg vanligvis ikke spiller så mye så holder den fint for meg. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Hei Kommer du noen gang til å selge din pc helt og holde deg unna og ikke kjøpe en ny en?Eller kommer du til å selge så kjøpe ny/oppgradere til du blir gammel og grå og ligger i grava? hvordan kan du spørre om noe slikt? No way jeg skal kvitte meg med PC'n! Skal nok greie å drasse med meg alle maskinene gjennom livet Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 for å gjøre en kort historie lang: nei. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Å gi fra seg/selge PC'en er som å gi bort en arm eller et bein! Så jeg kommer ikke til å slutte med PC! edit:skriveleif Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Å gi fra seg/selge PC'en er som å gi bort en arm eler et bein! Så jeg kommer ikke til å slutte med PC! arm eller bein det var jo litt drastisk men jeg kommer ikke til å kvitte meg helt med pc nei Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Tror nok at jeg aldri kommer til å kvitte meg helt med datan, men jeg er sikker på at interressen kommer til å dabbe litt av etterhvrert som årene går :/ Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 næ. kort og godt! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå