Gå til innhold

KOmmer du til å selge pc`en din og holde deh unna pc`er?

Zemeckis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel.. innen den tid tror jeg nok at man har kommet så langt at en kan spille Doom 3 i 3000x2400 ved hjelp av noen lette stilige shades, og en håndkontroll ;)

Spørsmålet er jo om en vil kalle denne remedien en PC, bærbar eller hva?

"1337 Enhanced GameBoy HyperAdvanced Pro" trur det prduktet kommer til å hete noe i den duren der..

Lenke til kommentar

Kommer nok ikke til aa kvitte meg med pc`en nei , men naa har jeg tatt beslutningen om aa ligge " et skritt " bak utviklingen slik at jeg ikke tar det saa tungt om jeg ikke kan spille Doom 3 eller HL 2 paa et aar eller halv annet .

Sparer penger av slikt og spillet vil jo for meg vaere like bra .

Har kuttet ned paa spillingen ogsaa naa , spiller bare de ALLER beste spillene etter min mening da , og ikke saa ofte lenger .

Lenke til kommentar

Jeg har tenkt tanken MANGE ganger, men jeg klarer ikke og kvitte meg med datamaskinen min. Er mange ganger jeg synes den er bortkastet ,men idag så har jeg spilt Freespace i 6timer og da er den verdt det =D

Har heller ikke så veldig god PC (XP1700@200fsb,1gig PC3200,Nforce2 IGP) , men siden jeg vanligvis ikke spiller så mye så holder den fint for meg.

Lenke til kommentar
Hei

Kommer du noen gang til å selge din pc helt og holde deg unna og ikke kjøpe en ny en?Eller kommer du til å selge så kjøpe ny/oppgradere til du blir gammel og grå og ligger i grava?

hvordan kan du spørre om noe slikt? No way jeg skal kvitte meg med PC'n! Skal nok greie å drasse med meg alle maskinene gjennom livet :yes:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...